עומר אדם סגר את העצרת - ולא יכלנו להוריד את העיניים מהדבר המיוחד שלבש

בסיומה של העצרת הארוכה בתולדות ישראל למען החטופים והנעדרים עלה עומר אדם לשיר כשלבש קפוצ'ון מיוחד שעוצב במיוחד בשבילו. הסטייליסטית שלו שיתפה את הרעיון שעמד מאחוריו וסיפרה כיצד נוצר

עומר אדם | צילום: מטה המשפחות

בתום עשרים וארבע שעות של העצרת הארוכה ביותר בתולדות מדינת ישראל "100 ימים של גיהנום" שהתקיימה 24 שעות ברציפות בכיכר החטופים והנעדרים בתל אביב עלה הזמר עומר אדם לשיר וביצע קאבר מרגש של השיר "כאב של לוחמים" של חברו עידן עמדי שנפצע בלחימה בעזה. מלבד השירה המרגשת והמחווה יוצאת הדופן מה שעוד תפס את תשומת ליבו זה החולצה המיוחד שלבש, שעוצבה במיוחד בשבילו ובשביל זוגתו יעל שלביה.

עומר אדם ויעל שלביה | צילום: צילום מסך אינסטגרם

לא מעט אביזרים נוצרו ועוצבו במהלך שלושת החודשים האחרונים הקשורים למטה המשפחות והפעם, סווטישרט מיוחד במיוחד. הסטייליסטית האישית של אדם, אור לוזון שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה את הסיפור מאחורי האווטפיט שעיצבה במיוחד. קפוצ'ון שחור עם הכיתוב “bring them home” בצהוב ועם סמל החטופים על פרק כף ידו.

עומר אדם | צילום: צילום מסך אינסטגרם

"ביום חמישי יעל זוהר המפיקה של עומר התקשרה אליי ואמרה שעומר סוגר את העצרת של החטופים לציון 100 ימים שהם שם, שם ולא פה, ואמרה שצריך בגד וחשבתי מה אוכל לעשות כדי להיות עוד אחת שעוזרת להעביר את הזעקה של כולנו, של מדינה שלמה, שמחכה להם. חשבתי איך אוכל לשלב את זה בעולמות שלי, וביחד עם ליאור המעצבת שלי שעובדת איתי צמוד כבר תקופה ארוכה, יצרנו סווצר עם הכיתוב שכולנו משננים כבר מאה ימים, עם הסימן שהפך להיות הסימן של החטופים , עם הצבע שמסמל אותם ואת הכאב של כולנו. פניתי למנכ״ל נייקי ישראל שימצא לי נעל צהובה שתזדהה וחשבתי איך אוכל לתרום ולו בקצת לזעקה של מדינה שלמה, וזה המעט שיכולתי."