נוי קרקו חושפת היריון כימי: "הבדיקה חיובית אבל משהו לא היה תקין"

נוי קרקו, חצי מהתאומות "נוי והדר", חשפה כי במהלך ניסיונות להביא ילד נוסף לעולם היא חוותה הריון כימי. "הגוף מושפע מהכול, בעיקר מהנפש, ובמיוחד מהתקופה הנוראית שהעם שלנו עובר" כתבה והוסיפה "מאמינה שהכל לטובה"

נוי קרקו | הצינור עם גיא לרר

לפני שנה בדיוק נויה קרקו, מצמד התאומות נוי והדר, הביאה לעולם את בנה הבכור מיכאל. אתמול, חשפה באומץ רב כי עברה הפלה בשלב מוקדם של ההיריון. בפוסט שהעלתה בחשבון האינסטגרם המשותף לה ולאחותה כתבה טקסט מרגש לצד תמונה של בדיקת היריון חיובית. "היריון כימי זה משהו שאף אחת לא רוצה לשמוע עליו, במיוחד לא כשאת מנסה להביא ילד לעולם. זה מאוד מבלבל, מצד אחד הבדיקה מראה שזה היריון ומצד שני את מדממת ללא הפסקה ומבינה לבד שמשהו פה לא תקין. רגשות מעורבים של צפייה ואכזבה מגיעים להבנה שזה לא היריון" כתבה.

"הסיבות ללמה זה קרה לא רלוונטיות. הגוף שלנו לא מכונה וזו לא קלישאה. הגוף מושפע מהכול, בעיקר מהנפש, ובמיוחד מהתקופה הנוראית שהעם שלנו עובר. מאמינה באמונה שלמה שהכל לטובה. הכל מאת השם שמזמן הכול בצורה הנכונה ביותר עבורי. מאחלת לכל הנשים שנמצאות בתהליך, לכל הנשים שמחכות ומצפות, מחזקת אתכן ואמן שיגיעו בשורות טובות וכולנו נחבק תינוק".

נוי קרקו
נוי קרקו ובנה הבכור | צילום: אינסטגרם