כבר לא מקרצפת? אילנית לוי בחוץ - וזו מי שתחליף אותה

בתום ארבע שנים של שיתוף פעולה מאוד טבעי, חולת הניקיון ומלכת היופי במיל' אילנית לוי נפרדת מתפקידה כפרזנטורית של מוצרי ניקיון - וזו הכוכבת האהובה שתיכנס לנעלייה

אילנית לוי

זה היה נראה כמו חיבור משמיים, חולת הניקיון ומלכת היופי במיל' אילנית לוי, שמצהירה בכל הזדמנות על האהבה שלה לאקונומיקה וסקוצ'ים נבחרה לפרזנטורית של מותג מוצרי ניקיון, אבל כעת, אחרי ארבע שנים של עבודה משותפת לוי והמותג טאצ' נפרדים כידידים באהבה. הדוגמנית והמגישה, שמ-2020 משמשת הפרזנטורית המושלמת סיימה את עבודה וכעת תיכנס לנעלייה הגדולות הכוכבת האהובה לא פחות, מירן בוזגלו.

יוצרת התוכן, היזמית ומשפיענית הרשת, קוטפת קמפיין חדש וסופר שווה למותג טאצ׳ ותחליף את לוי במשבצת הפרזנטורית לשנים הקרובות. מי שעוקב אחרי מירן ברשתות החברתיות יודע שגם היא ממלאה היטב את משבצת האמא האידיאלית, שמצליחה לתפעל ארבעה ילדים ובית מתוקתק, כך שגם כאן החיבור הוא משמיים. הקמפיין המדובר עתיד להיות מצולם בימים הקרובים ולעלות באמצעי מדיה שונים, גם במסכי הטלויזיה, שלטי חוצות ודיגיטל. הקמפיין שעלותו מוערכת בכ-4.5 מיליון שקלים עתיד לעלות בחודש מרץ הקרוב. כזכור, בקמפיין של אילנית לקח לא מעט פעמים חלק גם בעלה, אלירז שדה ומי יודע אולי גם הכדורגלן לשעבר ובעלה של מירן, מאור בוזגלו ייקח חלק באחת הפרסומות.

מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | צילום: פרטי