על הסט: המחווה הרומנטית שקיבלה ירדן הראל מבן זוגה

ירדן הראל מצרפת לרשימת הג'ובים המכובדים שלה הובלה של קמפיין נחשק לרשת מלונות בוטיק, ואף זכתה למחווה מרגשת מבן הזוג על סט הצילומים

ירדן הראל
ירדן הראל | צילום: ערן לוי

ירדן הראל שכבר התרגלה לתייר ולטייל בארץ ובעולם קיבלה לאחרונה את ג'וב חלומותיה! לראשונה רשת מלונות הבוטיק אטלס החליטו לצלם קמפיין, כשמי שהולכת להוביל אותו היא המגישה והדוגמנית המצליחה. האמא לשניים, שמצליחה לשלב בין עבודות דוגמנות, צילום ומגישת תוכניות בינהם גם תוכנית התיירות "הכי בעולם" הצטלמה בסוף השבוע במלון בקסטייג' בתל אביב בסיטואציות שונות של 'החופשה המושלמת', הכוללת: ביקור בבראנץ' תיאטרלי, גג מלון המשקיף על העיר, ישיבה בבר וכמובן קפיצה מפנקת לנמנום קל על מיטה באחד מחדרי המלון. גם בן הזוג מתן כהן לא יכל להתעלם מהליהוק המרגש ומהסמיכות לוולנטיין די והפתיע את אהובתו במהלך הצילומים עם זר פרחים ענקי.

ירדן הראל
הכי רומנטי. ירדן הראל | צילום: ערן לוי

כזכור, רק בשבוע שעבר קיבלה הראל ביקורת קשה מעוקבת שכתבה לה רגע אחרי שחזרה מנסיעת עבודה בחו"ל "בפעם הבאה תיקחו מישהי רווקה. עצוב שירדן עוזבת את הילדים הרבה. בסוף עוד תהיה להם חרדת נטישה בגללכם. אני בטוחה שיש הרבה בנות שיקפצו". הראל החליטה להגיב והעלתה פוסט תגובה בו כתבה: "יותר עצוב שאת מתערבת בפרנסה שלי ובמודל שחשוב לי להעביר לילדיי שאפשר להגשים חלומות ושאיפות גם כשאת אמא" אמרה והוסיפה "הילדים שלי מאושרים ומוקפים באהבה ממני ומכל המשפחה אז הסירי דאגה מליבך". פור דה רקורד אנחנו יותר משמחים לראות שירדן ממשיכה לפתח את הקריירה שלה וממשיכה לקבל עוד עוד הצעות עבודה!

ירדן הראל
ירדן הראל | צילום: ערן לוי