"גיבור העורף": הפרס היוקרתי שקיבל עומר אדם

מהשבועות הראשונים של מלחמת "חרבות ברזל" הפעיל הזמר עומר אדם פרוייקט מערך היסעים לחיילים ומימן להם מוניות ספיישל מהבסיס הביתה. כעת, הוא נבחר לקבל את אות "גיבור העורף" על תרומתו הרבה

עומר אדם
עומר אדם | צילום: סיימון אלמלם

מהשבעה באוקטובר אין ספק שאמנים רבים יצאו מגדרם כדי לתרום, לכבד לזכרם, לשמח ולהעלות את המורל של פצועים, מפונים ומשפחות החטופים. לראשונה בהיסטוריה, יוענק אות "גיבורי העורף" מטעם המועצה הציונית בישראל לכוכבים שנרתמו באופן יוצא דופן כאשר בינהם הזמר עומר אדם, שקיבל את הפרס עבור מיזם המוניות שלו.

כתבות נוספות במדור סלבס:

למי שאיכשהו הצליח לפספס, בשבועות האחרונים העמיד אדם בעזרתם של תורמים אדיבים מערך היסעים מפואר של מוניות, שלקחו חיילים מהבסיסים שלהם היישר חזרה לביתם במקום נסיעה מפרכת וארוכה בתחבורה ציבורית. תחילה תרם הזמר מכספו וכשהבין כמה הדבר תורם לחיילים, הוא לאט לאט העמיד חמ"ל רציני, תוך שגייס חברים וגופים נוספים כדי להמשיך לממן את הפרוייקט עד עצם היום הזה, בהשקעה של מיליוני שקלים.

עוד כוכבים שעברו את הוועדה, שבראשה עומדת כלת פרס ישראל מרים פרץ, זכו לציון לשבח על רוח ההתנדבות והעשייה הם יוסף חדד בקטגוריית ההסברה, הבדרן גיא הוכמן בקטגוריית העלאת המורל וכתב חדשות 12, תמיר סטיינמן בקטגוריית התקשורת.