אז יש או אין ילד בן 7? סטפן לגר מסביר את הסוגייה

אחרי שחשף כי יש לו ילד בן שבע, ודיווחים שונים טענו כי הוא לא דובר אמר - הזמר סטפן לגר עושה סדר במה שכתב ומודה "הוא בן משפחה. הוא בוטח בי כדמות אבהית. הדברים יצאו מפרופורציות, מתנצל אם מישהו נפגע"

סטפן לגר
סטפן לגר | צילום: יח"צ

תודה לאל פרשיית אליקו ולירז ארז נרגעה ונראה שיש סוגייה חדשה שמטרידה אותנו. אתמול בערב העלה הזמר המפורסם סטפן לגר פוסט מפתיע מאוד בו הוא חושף כי יש לו ילד בן שבע בשם כריס. "יש מצבים שבאיזשהו שלב אין דרך וצורך כבר לברוח מהם ובסוף דברים טובים תמיד מתגלים. מודה שחשבתי מלא זמן על איך אעשה את זה וזה מרגיש לי הזמן הנכון. אז הנה אני מגלה לכם שכריס שלי היום בן שבע" כתב והוסיף "כשאבא שלי ניסה להסביר לי מה זו האחריות הזאת, לא היה לי מושג על מה הוא מדבר - עד שאתה הגעת. אתה זה אני לפני ואני זה אתה אחרי, ההרגשה הלא מוסברת הזאתי שיש בינינו, הדבר הטהור הזה שלא ידעתי שאני יוכל להרגיש בחיים בעצם שייך לי, לנו".

הבוקר, עלו חשדות כי לגר לא באמת אביו של כריס ומאז כל גופי התקשורת ניסו להשיגו לתגובה אך ללא מענה. עכשיו, החליט הזמר להתייחס בסטורי למקרה המדובר, לאחר שנטען כי מדובר בתעלול יח"צני לטובת קידום שיר חדש.

"אני רוצה לעצור ולהתייחס לפוסט שכתבתי, כל מה שכתבתי שם היה בכנות שלא העזתי לחשוף מתחילת הקיירה שלי. פה גם הבנתי את הפער הגדול שבין הישראליות שלי לאפריקאיות שבי" רשם והסביר. "כריס הוא בן משפחה ועבורי כמו אח\ ילד קטן. אני מלווה אותו לאורך כל הדרך ונוצר ביננו קשר עמוק, מיוחד ומרגש. אני חש כלפיו אחריות אישית הוא בוטח בי כדמות אבהית. זאת מערכת יחסים שעבור מי שבא מתרבות אפריקאית מובנת מאליו"

עוד התייחס לטענות קידום השיר החדש וההיעלמות וכתב: "ביום שלישי יחשף השיר עבורה זה השיר הכי חשוב ואישי שהוצאתי עד היום. לקראתו הרגשתי לפתוח בפניכם משהו שעד היום לא חשפתי. כמו שזה יצא ממני ככה הגשתי לכם אותו. לא היה כאן שום תעלול יחצני ויותר מזה, המנהלים שלי אפילו לא היו מעודכנים במהלך. הדברים יצאו מפרופורציות ובתוך כמה דקות כמו אש בשדה קוצים אני והמנהלים שלי הוצפנו בפניות. זאת לא הייתה התעלמות, אלא רגע להבין מה קורה. אוהב אותכם, אל תרגישו מרומים. מתנצל אם מישהו נפגע".