"אלוהים נטע בך מפלא הבריאה שלו": הברכה המרגשת של סטטיק לרונה לי שמעון

למרות פער הגילאים בינהם, נראה שרונה לי שמעון וסטטיק הכי מאוהבים שיש, והברכה של הזמר לזוגתו הרקדנית הצליחה לרגש אותנו גם ביום קשה שכזה

סטטיק ורונה לי
סטטיק ורונה לי | צילום: אור גפן

זה היה אמור להיות יום מאושר עבור רונה לי שמעון, שמציינת היום יום הולדת 41. אך במקום לחגוג עם בלונים ועוגות היא מצאה את עצמה דואגת לשלומו של חברה הטוב והקולגה ל"פאודה" עידן עמדי, שנפצע אתמול במהלך הלחימה בעזה. "כבר שעות אני מחזיקה חזק בפנים תפילה. לחבר אהוב כל כך. לנשמה יפה ומיוחדת" כתבה אתמול בפוסט מתפלל לשלומו. אך למרות המצב המדיני הלא פשוט, בן הזוג שלה סטטיק הצעיר ממנה בשמונה שנים החליט להקדיש לה ברכה מרגשת מאוד.

לכתבות נוספות בנושא סלבס:

לרקע סרטון של שמעון בסטודיו לריקוד, סטטיק העלה ברכה שם כתב: "כמו ילדה בחנות ממתקים. ככה את הכי יפה. בתוך האלמנט שלך - עושה את מה שנולדת לעשות" עוד הוסיף "כל מי שמכיר אותי יודע כמה אני אוהב לראות כישרון אמיתי. אני מעריץ של אנשים שפשוט מצויינים ביצירה שלהם. ואת - אלוהים נטע בך מפלא הבריאה שלו. הלוואי שהיינו יכולים לחגוג לך כמו שצריך. אבל נצטרך לדחות את זה לימים יפים יותר. מזל טוב לאישה שלי״.

כבר כמעט שנה חלפה מאז נחשפה הזוגיות המפתיעה בין סטטיק ושמעון, ונראה שלמרות פער הגילאים השניים מערכת יחסים יציבה ובריאה. הם מתגוררים יחד ומנסים לשמור על פרופיל נמוך למרות הכוח התקשורתי שלהם.