"מאחל להם שהתינוק ימות כשיוולד": אחרי הלידה בשידור חי - אליקו ולירז מגיבים לתגובות הקשות שקיבלו

אין הרבה אנשים שהצליחו להתחמק מהסרטון שהסעיר רבים, כשאליקו וארוסתו לירז ארז החליטו לשדר את הלידה שלהם בלייב. אבל למרות הכוונות הטובות, הם לא יכלו להישאר אדישים לתגובות הקשות שקיבלו, ולאימרות של ארז טל שטען שהיציאה שלו בשירותים מעניינת יותר מלידת בנם

אליקו, לירז ארז
אליקו, לירז ארז | צילום: טיקטוק

לפני כמעט שבוע הצליחו שדרן הרדיו אליקו וארוסתו לירז ארז לשבור שיאים כשהחליטו לשדר בשידור חי את הלידה של בנם הבכור. בין עשרות אלפי הצופים היו לא מעט שהחליטו להגיב בעד ונגד ההחלטה שלהם, והיו לא מעט פלטפורמות שהביעו ביקורת על התופעה. ממש לפני כמה שעות החליטו ההורים הטריים לקחת פסק זמן משגרת ההאכלות וההחתלות כדי להתייחס לביקורת שקיבלו על ההחלטה שלהם.

בסרטון טיקטוק חדש שהעלו, הקריאו השניים תגובות מזעזעות שקיבלו על הסרטון. "למה לא מחליפים אותו במקום משפחת ביבס?", הקריא אליקו ואחריו גם ארז קראה: "אני מאחל להם שהתינוק ימות ברגע שיוולד". עוד הוסיפו "בימים שאנחנו במלחמה, באנו לעשות לכם כמה רגעים של כיף. הכנסו אתכם לתוך העולם שלנו, איפה יש מקום לכל השנאה הזאת? אנחנו באנו לתת אהבה".

"זה שאני בת 19 לא אומר שאני לא יודעת מה אני רוצה, אני רק רציתי לתת לכם רגע של שמחה, רגע של אהבה. אחרי שהודענו שאנחנו עושים לידה בשידור חי קיבלנו כל כך הרבה תגובות תומכות ואוהבות ומחבקות. וגם הרבה שלא".

"ועוד איך שלא, שלום לך ארז טל", אמר אליקו והפנה לקטע של אברי גלעד וארז טל משידורי חדשות 12 בהם אמר המנחה טל: "אני אכנס לשירותים, את מה שאני אעשה שם אני אעביר בשידור חי ואתה תראה שלשידור הזה יהיו הרבה יותר עוקבים וגם יהיה הרבה יותר מרגש", ואליקו לא נשאר חייב. "איך אתה מסוגל להשוות לידה של הבן שלנו לשידור חי, איך אמרת בטלוויזיה? שאם תעשה לייב מהשירותים, את היציאה שלך בשירותים, יהיו יותר עוקבים" אמר אליקו כשארז בת ה-19 סיפרה במפתיע: "אני והבנות שלך למדנו באותו בית ספר יסודי, אני לא חושבת שאם הייתי יושבת ליד הבת שלך היית אומר לי דבר כזה".

@eliko_91fmאני ולירז באנו במטרה להפיץ שמחה ואהבה בתקופה כזו חשוכה ועצובה בעם שלנו. לבוא ולחבר,להצחיק וזו המטרה שלנו עדיין.תזכרו חברים אהבה חינם❤️♬ צליל מקורי - eliko

"לא צריך להתבייש ארז טל", הרגיע אליקו והוסיף: "אתה איש מוערך, איש טלוויזיה מוערך. אני מעריך אותך הרבה פחות אחרי מה שאמרת. אבל אני מאחל לך, שתחווה כל רגע עם הילדים שלך כחוויה מהממת, ככה אנחנו מרגישים בלידה, כרגע לפני הברית של הבן שלנו שיהיה מחר בעזרת השם. אנחנו רוצים לאחל עוד פעם, רק אהבה".