האקס האוסטרלי של נועה תשבי התחתן

לא פשוט להתגבר על מישהי כמו נעה תשבי, אבל שש שנים אחרי שהתגרש ממנה, האקס שלה התחתן בשנית

הקוראת נועה תשבי, שימי לב (או שאולי עדיף שלא): בעלך לשעבר נשוי שוב. מנחה הטלוויזיה האוסטרלי, אושר גונסברג, הידוע גם בשם הקליט יותר אנדרו ג'י, התחתן עם בת הזוג שלו, אודרי גריפין.

החתונה עצמה נערכה ככל הנראה לפני מספר שבועות ונמשכה שלושה ימים(!). האורחים התפנקו באטרקציות כמו פיקניקים, ארוחות מיוחדות, משחקי קריקט ועוד שלל דברים מהנים יותר ופחות. האירוע הארוך (והמייגע?) הגיע לשיאו בטקס סודי בהם הזוג סוף סוף החליף טבעות. עובדה משעשעת: הכלב המשפחתי, פרנקי, קיבל את התפקיד החשוב ביותר, והיה נושא הטבעת. כלב טוב פרנקי. בני הזוג המשיכו לאחר החתונה לשדה התעופה, משם הם טסו ליפן, לירח דבש.

 

הזוג המאושר, אנדרו ג'י ואודרי גריפין ( אינסטגרם)
הזוג המאושר, אנדרו ג'י ואודרי גריפין ( אינסטגרם)

אגב, גם בחתונה הזו היה ייצוג כחול לבן, ולא, זאת לא היתה תשבי (היא כבר מזמן המשיכה הלאה), אלא שמלת הכלה שעוצבה על ידי המעצבת הישראלית גליה להב. גונסברג מנחה בימים אלו את הגרסה האוסטרלית של התוכנית "הרווק", ובחתונה נכחו כמה מהזוגות שיצאו מהתוכנית ההיא. הוא סיפר לתקשורת: "זה נהדר, אני מאוד שמח ומרגיש בר מזל".

מנחה ''הרווק'', אנדרו ג'י
מנחה ''הרווק'', אנדרו ג'י

כזכור, גונסברג ותשבי התגרשו ב2011 אחרי שלוש שנות נישואים. היום היא מתגוררת בארה"ב, עם בן הזוג שלה, איש העסקים רוס הינקל, ועם בנם הבכור בן השנה.

נועה תשבי ואנדרו ג'י (אביב חופי)
נועה תשבי ואנדרו ג'י (אביב חופי)

בשנה שעברה בראיון למגזין 'הארלד סאן' הוא חושף כי עד שנת 2010, שנה לפני הגירושים מתשבי, סבל מאלכוהליזם כשניסה לברוח מהבעיות הנפשיות שלו: "השתמשתי בתרופה האוסטרלית הכי זמינה שקיימת, אלכוהול, כדי לטפל במה שקורה לי".

בנוסף סיפר המגיש היהוד כי התנסה בעבר גם עם גברים: "אני מאמין שאתה צריך לעלות על כל המתקנים בלונה פארק לפני שאתה מוצא את זה שאתה רוצה להישאר עליו כל חייך. מיניות היא תחום אפור, ובוא נגיד ששנות העשרים המוקדמות בחייך שם מסיבה מסויימת. אין לי בעיה להודות שהתנסיתי".

 

אודרי ושמלת הכלה שלה, המעצבת גליה להב
אודרי ושמלת הכלה שלה, המעצבת גליה להב
אנדרו ג'י ואודרי נופשים.
אנדרו ג'י ואודרי נופשים.