סטפן לגר מפתיע בפוסט וחושף ״אני אבא לילד בן 7״ - האמנם?

הזמר סטפן לגר חשף בחשבון האינסטגרם שלו כי עד היום שמר סוד גדול וסיפר כי הוא אבא לילד בן שבע שחוגג היום יום הולדת אך קולות ברשת כעת טוענים כי ייתכן ומדובר בהמצאה

סטפן לגר
סטפן לגר | צילום: יח"צ

הזמר המצליח סטפן לגר בן ה-25 חשף באופן מפתיע ובלי שום הודעה מוקדמת כי הוא אבא לילד בן שבע. בפוסט שפרסם הערב (שבת) כתב: ״לא יודע כלכך מאיפה להתחיל, אז אני יתחיל בלהגיד שכמו שכולכם מכירים אותי מן הסתם, אז אתם יודעים שאת הדברים הכי יקרים לי תמיד חשוב לי לשמור קרוב אלי במקום בטוח ורחוק ..מהרעש הזה שנקרא "רשת" שלא כולם יודעים להכיל אותו כמו שאני יודע אבל יש מצבים שבאיזשהו שלב אין דרך וצורך כבר לברוח מזה ובסוף דברים טובים תמיד מגלים, מודה שחשבתי מלא זמן על איך אעשה את זה, וזה מרגיש לי הזמן הנכון. אז גם אם מוזר לי עם זה מאוד, אז הנה מגלה לכם שכריס שלי אתה היום בן 7".

לצד תמונה לצד בני המשיך וכתב: "כשאבא שלי היה מנסה להסביר לי מה זה האחריות הזאת, לא היה לי מושג על מה הוא מדבר עד שאתה הגעת, אתה זה אני לפני ואני זה אתה אחרי, ההרגשה הלא מוסברת הזאתי שיש בנינו, הדבר הטהור הזה שלא ידעתי שאני יוכל להרגיש בחיים בעצם שייך לי, לנו. אני גאה בך על כל מה שאתה עברת, ועובר, איך התבגרת איך אתה משתנה ומשתפר כל שניה כל דקה כל שבוע, חודש כל שנה, איך אתה מקשיב ותמיד הקשבת גם בלי להבין בכלל מה אתה עושה בעולם המטורף הזה".

אך יממה אחרי שכל האתרים התמלאו בדיווח נטען בעמוד של ״ערב טוב״ כי מדובר בפייקניוז ואין לסן באמת ילד, וכי מקורביו היו המומים לראות את הכתבה. מאז לא ניתן להשיג את הזמן או מי מטעמו לקבלת תגובה בנושא. האם מדובר בתרגיל יחצ״ני לקראת שיר חדש? האם מדובר בפריצה לרשת החברתית? כרגע כלום לא ידוע, מבטיחים לעדכן.

כתבות נוספות במדור סלבס: