חודש אחרי שביטלו את האירוסים: האקסית של אושר כהן מציגה גבר חדש בחייה

פחות מחודש חלף מאז הזמר אושר כהן ובת הזוג סהר נועם נפרדו וכעת, השיקה הרווקה הטריה חבר חדש בסרטון בו היא מתנשקת איתו בלהט

אושר כהן
אושר כהן | צילום: שי פרנקו

יש מצב שגם הזמר אושר כהן לא חזה את הדרמה שעומדת להתחולל בחיים שלו בחודשים האחרונים ובואו נגיד שיש לו עכשיו לצערו אחלה של חומרים לאלבום חדש. בדצמבר האחרון הזמר הפתיע את בת הזוג שלו בארבע שנים האחרונות, סהר נועם בת ה-25 בהצעת נישואים מרגשת. היא אמרה כן אבל פחות מחודש לאחר מכן השניים הספיקו להיפרד ולבטל את האירוסים וכל תוכנית או חלום שהייתה על חתונה.

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Natali Zohar‎‏ (@‏‎natali_zohar_imagine‎‏)‎‏

הסיפור ממש לא נגמר כאן והיום, פחות מחודש אחרי שאישרו את הידיעה על הפרידה, נועם העלתה בחשבון האינסטגרם שלה סרטון בו היא מתנשקת עם גבר, שהוא ממש לא אושר כהן ואף הגדילה לתייג את עמודי האינסטגרם שונים המסקרים עניינים של בידור ורכילות. דקות ספורות לאחר מכן, ולאחר שהתמונות שלה בזרועות אחר מילאו את הרשת היא העלתה התייחסות וכתבה: "ועכשיו ברצינות, אני מבינה את כל הסקרנות והרצון לדעת אף אחד לא יודע מה קורה בין בני זוג והכי קל זה לשבת מאחורי המקלדת ולשלוח איחולים שלא מאחלים לאוייבים שלנו מבלי בכלל לדעת מה קרה ומה היה" רשמה ואולי רמזה למשהו שהיה. "שכל אחד יחיה את החיים שלו על פי מה שנראה לו לנכון כי בנינו, יש דברים חשובים להתעסק בהם כרגע".

סהר נועם
סהר נועם | צילום: אינסטגרם

 

אושר כהן אף הוא העלה התייחסות וכתב: "אני מאושר שמהעובדה שהחיים שלי מעניינים וחשופים אליכם. אל תתנו מקוםפ לתגובות רעות ושנאה, אנחנו לא כאלה. הכל לטובה ומהשם יתברך. תודה עליכם".

לאורך השנים מערכת היחסים בין השניים, שהיו חברים טובים מילדות ידעו עליות ומורדות. בשנת 2020 הם הפכו לזוג, נפרדו לקצת וביולי האחרון חזרו אחד לזרועות השניה לקאמבק מרגש שבהמשך כאמור הגיעה הצעת הנישואים. את הסוף אתם כבר יודעים.