לאחר הודעה מזעזעת שקיבלה: יובל מעתוק הגישה תלונה במשטרה

זוכת "האח הגדול" יובל מעתוק קיבלה הודעה יוצאת דופן באינסטגרם לאחר שהעלתה סרטון של אחיה ובעקבות כך החליטה לפתוח תלונה במשטרה

זוכת "האח הגדול" יובל מעתוק נמצאת בימים אלו בניו יורק בסיור משפיעניות במסגרת "מסע מנהיגות לאחדות", בהובלתן של שרון אדם וברכה שילת. בזמן שהיא רחוקה מאחיה ועושה מצווה בעבודת הסברה בלתי פוסקת היא העלתה סרטונים של אחיה התאום קובי, בעל צרכים מיוחדים אבל היא לא תיארה לעצמה שהיא תקבל תגובה חריגה וקשה מאחת העוקבות.

שלא כהרגלה, החליטה מעתוק לשתף את ההודעה המחרידה שקיבלה ברשתות החברתיות ואפילו להגיש תלונה במשטרה. "חבל שאח שלך לא מת, יש לו פיגור והוא מכוער בצורה קיצונית. היה גואל אותו מכל הכאב, ולנו את תחושת הגועל הזאת כל פעם שאת מעלה לסטורי את הגוש כיעור הזה" כתבה אותה גולשת, שאת שמה בחרה מעתוק לא לצנזר.

ההודעה שקיבלה
ההודעה שקיבלה | צילום: צילום מסך אינסטגרם

 

כוכבת הריאליטי הגיבה לה שהיא פנתה למשטרה בנוגע להגשת תלונה אבל זה לא עצר את אותה עוקבת, שהמשיכה במסע ההכפשות שלה וכתבה לה "תפני מאמי, באיזה אשמה? למה אני הבאתי את המפגר הזה לעולם? זו אמא שלך אשמה. תגישי תלונה עליה".

לאחר שקיבלה אינספור תגובות מעוקבים שתמכו בה, העלתה מעתוק סרטון היישר מרחובות מנהטן לרשתות החברתיות שם סיפרה כי היא לא נותנת מקום לשנאת חינם והדגישה כי אוטיסט זו לא קללה.

יובל מעתוק ואחיה התאום | צילום: חדשות 13