חרוט לעד: כוכבות "פקין אקספרס" קעקעו את השמות אחת של השניה

באופן ספונטני ומבלי להשקיע יותר מדי מחשבה מוקדמת, החליטו כוכבות הריאליטי "פקין אקספרס" עדן קקון ואילנית מסיקה לקעקע את השמות אחת של השניה. כמה רומנטי!

זמן צפייה: 00:13

למרות שהן עזבו את "פקין אקפרס" כבר בהדחה השניה, עדן קקון ואילנית מסיקה הספיקו להיות זכורות במיוחד, בן היתר בזכות היותן הזוג הלסבי הטלוויזיוני הראשון. בזמן הקצר שהתחרו בתוכנית המאתגרת, הספיקו השתיים לעורר דרמה כשעדן התעלפה רגע לפני ההדחה ואילנית נראתה מטפלת בה לאורך כל הדרך. אין ספק שהאהבה בין השתיים ראויה להערצה וכעת, אחרי שעברו את אחת החוויות הכי מטורפות של חייהן - הן החליטו לעשות צעד שאין ממנו דרך חזרה (נו טוב, בערך).

קקון ואילנית החליטו יחד באופן ספונטני במיוחד לעשות מחווה רומנטית אחת לשניה ולקעקע את גופן עם השמות אחת של השניה. בעוד עדן הסתפקה בשם "אילנית" על עצם הבריח ממש קרוב ללב, אילנית קעקע "עדן שלי" באנגלית על העורף שלה. מי שקעקע אותן בביתן בכפר יונה הוא לא אחר ממתמודד התוכנית איציק מורנו, איתו השתיים שמרו לאחרונה על קשר.

עדן קקון
עדן קקון | צילום: יח"צ

 

במקרה של עדן ואילנית, השתיים נשואות ויש להן פ"זם לא קטן של זוגיות כך שסביר להניח (טפו חמסה) שהקעקוע ישאר תמיד מזכרת יפה, שלא כמו זוגות אחרים בתעשיית הבידור שהחליטו לקעקע מזכרת מבני זוגם ונתקעו עם זה גם אחרי הפרידה. להזכירכם, רוי רייניש ולין אלפי ערכו קעקוע משותף רגע אחרי היציאה מהבית אותו כיסה רוי לאחרונה, כמו גם אייל גולן שעשה קעקוע של השפתיים של רוסלנה רודינה וכיסה לאחר שנפרדו. גולן לא למד לקח ועשה קעקוע משותף עם דניאל גרינברג, שבמקרה הספציפי הזה היה לא רלוונטי רק כמה חודשים, לאחר שהשניים התגרשו אבל כעת הם שוב אוהבים.

פקין אקספרס - עדן ואילנית