גל גדות: "לישראלים יש חוצפה"

שלושה שבועות לפני יציאת סרטה "וונדר וומן", גל גדות מתראיינת למגזין האופנה "מארי קלייר" ומדברת על התפקיד האייקוני ועל ההבדל בין לוס אנג'לס לישראל

זמן צפייה: 00:25
שלושה שבועות בלבד נותרו עד שהסרט ״וונדר וומן״ ייצא לאקרנים ואתמול בלילה הכוכבת שלו, גל גדות, התחילה באופן רשמי את מסע הקידום כשהציגה את הטריילר החדש בטקס פרסי הקולנוע והטלוויזיה של MTV. הערב מסע היח״צ לסרט ממשיך, עם יציאת הגיליון החדש של מגזין ״מארי קלייר״ שגדות מתנוססת על שערו. בראיון שערך איתה העיתון, גדות מספרת שלמרות כל האקשן שהיא עושה על המסך, קרבות ומלחמות זה קצת פחות הקטע שלה: ״אני לא אוהבת קונפליקטים״ היא אומרת. ״בניגוד לוונדר וומן אני לא לוחמת, אבל כן אלחם למען הצדק״. לא סתם בן אפלק גייס אותה להלחם לצידו בג׳סטיס ליג.
עוצרת נשימה. גל גדות במארי קלייר
עוצרת נשימה. גל גדות במארי קלייר
אז להילחם היא פחות אוהבת, אבל כן יש לה דברים אחרים משותפים עם הדמות אותה היא מגלמת. ״אמא שלי חינכה אותי ואת אחותי להיות נשים חזקות עם שאיפות״, היא מספרת. ״תמיד הרגשתי שאני יכולה לעשות הכל. אני לא בהכרח חזקה מרוב הגברים, אבל לכולנו יש מח ואנחנו מסוגלים להשיג את אותם הדברים״.
גדות מספרת בראיון על ההבדל בין ישראל ללוס אנג'לס "כשהגעתי ללוס אנג'לס לראשונה לא יכולתי לקרוא אנשים. בישראל, לאנשים יש חוצפה. לאנשים לפעמים יש בעיה עם זה אבל אני מעדיפה שיהיה לי את זה מאשר לשחק משחקים. אני מעדיפה לדעת את האמת ולא לבזבז זמן".
ואפרופו פמיניזם, גדות הסתובבה כבר על מספיק סטים הוליוודיים כדי לקבל את הזכות גם להתלונן קצת, על השוביניזם שיש בעסקי הקולנוע: ״יש עוד דרך ארוכה עד שנושא המגדר לא יהיה רלוונטי. אני לא יודעת אם זה יקרה אי פעם, אבל מקווה שכן. החיים אז יהיו הרבה יותר מגניבים ופחות מסובכים. גם לגברים״.
 

שער מארי קלייר
שער מארי קלייר | צילום: marie claire

מקווים גם. לא מזמן הושמעו ביקורות על כך שאולפני וורנר מקדמים את הסרט פחות, בהשוואה לסרטים קודמים כמו ״באטמן נגד סופרמן״ ו״ליגת הצדק״. בשבוע האחרון נראה שהעניינים שם תופסים תאוצה, ככה שיש מצב שהאחראים על השיווק סוף סוף התעוררו.

הכי יפה בעולם
הכי יפה בעולם | צילום: marie claire