למרות הכל: ספיר בורגיל הוזמנה לחתונה של אחיה שניר ושי

נראה שיש סיכוי לסולחה מרגשת אחרי הכל, ואחרי שספיר בורגיל חשפה כי אחיה שניר לא הזמין אותה לחתונה היא קיבלה לבסוף את ההזמנה הרשמית, אבל מצד שני, קצת רשמית מדי. אז איך הסיפור ייגמר?

שניר וספיר בורגיל
בימים טובים יותר. שניר וספיר בורגיל | צילום: אינסטגרם

האם הסכסוך המשפחתי של האחים לבית משפחת בורגיל יגיע לסיומו בסולחה מרגשת בערב החתונה של שניר ושי לי עופרי? ובכן, אנחנו מאוד רוצים להיות אופטימיים. אחרי שקראתם כאן אתמול כי ספיר, אחותו הגדולה של שניר לא הגיעה לחגוג עם גיסתה לעתיד את אירוע החינה וטבילת המקווה שערכה, נראה שיש עוד תקווה, שכן על פי מקורבים לזוג שיינשא הערב, ספיר והארוס שלה קיבלו הזמנה רשמית לאירוע החגיגי. אולי רשמית מדי.

שניר בורגיל, שי עופרי
שניר בורגיל, שי עופרי | צילום: אינסטגרם

לפני למעלה מחודש, סיפרה בורגיל במהלך סשן "שאלות תשובות" שערכה בסטורי כי אחיה ביקש שלא תגיע לחתונה, זאת לאחר סכסוך ארוך שהחל זמן קצר לאחר שיצאו מבית "האח הגדול". "אני בוחרת לשפוט אותו לכף זכות ולהאמין שהוא אמר את זה בלהט הרגע. בדיוק כמו שאני רוצה שהוא יהיה בחתונה שלי, ככה אני מאמינה שהוא ירצה שאני אהיה בחתונה שלו" כתבה. אז לפני ארבעה ימים, קיבלה בורגיל הזמנה בוואטס אפ דווקא מכיונה של עופרי, ולא שום הזמנה אוהבת ומחבקת מאחיה. מאז אותו סכסוך פומבי השניים לא דיברו ונראה שבורגיל מחכה לאיזשהו אות מאחיה כדי להרגיש רצויה בחתונה.

אז האם ספיר תחליט לשים סוף למריבה המשפחתית ולהביע מחווה של רצון טוב כשתתייצב הערב לצד אחיה? מקווים שכן. רק אתמול שלחה בורגיל מסר מפייס בחשבון הטיקטוק שלה, כשהעלתה סרטון שלה שרה את השיר "דם שלי" של עדן בן זקן. "מי ישמור עליי, אם לא אתה? הגורל שלי קשור בך. אתה הדם שלי, אני הדם שלך״.

@sapirborgilמה שאני מנסה להגיד זה בעצם..♬ דם שלי - עדן בן זקן