זה נגמר: תום חיימוב כוכב "האח הגדול" וליה נגה נפרדו

חמישה חודשי זוגיות הגיעו לקיצם ותום חיימוב וליה נגה החליטו על פרידה. "אנחנו לא באותו המקום בחיים ואנחנו רוצים דברים שונים" מסרה הרווקה הטריה

תום חיימוב וליה נגה
תום חיימוב וליה נגה | צילום: אור גפן

כמעט חצי שנה של זוגיות צמודה ודביקה שנראתה שהולכת לכיוון מאוד חיובי הסתיימה, כאשר כוכב "האח הגדול" תום חיימוב ובת הזוג הדוגמנית ליה נגה החליטו על פרידה. השניים, שהיו חלק משמעותי עד מאוד בשבוע האופנה קורנית FAC תל אביב לא נראו כמעט יחד מאחורי הקלעים, וגם לא פרגנו אחד לשני ברשתות החברתיות. על פי הדיווחים, השניים נקלעו למשברים זוגיים מהם לא הצליחו להתאושש, והחליטו להיפרד לידידים.

תום חיימוב וליה נגה
תום חיימוב וליה נגה | צילום: אור גפן

רק בתחילת השבוע סיפר חיימוב במהלך ראיון ב"חדשות הבוקר" כי הוא מאושר ונמצא בזוגיות טובה, אך נראה שלא כך הדבר וכעת הוא חוזר למעגל הרווקים. את הבשורה אישרה היום נגה בסטורי באינסטגרם וכתבה: "אני רוצה לשתף אתכם שאני ותום נפרדנו. אני אוהבת אותו בכל ליבי והאהבה בינינו ענקית, אבל אנחנו לא באותו המקום בחיים ואנחנו רוצים דברים שונים. כמה שאני אומרת שגיל זה רק מספר, אני עדיין מאוד צעירה וכל החיים לפניי. אני יודעת בלב שלם שהכל לטובה בחיים ולא משנה כמה כואב עכשיו, זה יעבור ואני רק אצמח מזה. אחרי כל פרידה שחוויתי, היקום ואלוהים הראו לי שתמיד יש משהו יותר נכון בשבילי, ושכל דבר שקורה הוא לטובתי העליונה בלבד."

עוד הוסיפה וכתבה: "חשוב לי להגיד שהקשר בינינו התחיל בחברות מדהימה, ואני מעריכה את תום ברמות וחושבת שהוא אחד האנשים המיוחדים שיצא לי להכיר ואני מאחלת לו רק את הטוב ביותר, ויודעת שכל מי שתהיה איתו תזכה. לקחתי מהזוגיות הזאת המון ולמדתי המון על עצמי, ואני שמחה שעברנו ביחד את התקופה המדהימה הזאת. רק אני והוא יודעים כמה מה שהיה בינינו היה עוצמתי. ועכשיו אני ממשיכה את המסע שלי, תודה שלקחת בו חלק".