עודד פז על סערת ההנקה: "יש לי אישה גיבורה"

בשיא הסערה סביב הפוסט הזועם של אשתו, השחקנית אושר סלים, הגיע פז לפרמיירה חגיגית ויצא להגנתה של אשתו

זמן צפייה: 02:20

סוף השבוע האחרון היה אחד הסוערים בחייה של השחקנית אושר סלים, אשתו של כוכב ערוץ הילדים עודד פז, שהעלתה בפייסבוק שלה פוסט זועם על הביקורת שהיא מניקה בציבור.

הפוסט שגם עלה פה באתר רשת סלבס, הצליח לעורר סערה בקרב אמהות מניקות ואלו שמתנגדות לכך, מי שעמד לצידה של סלים היה כמובן בעלה, עודד פז שבחשבון הפייסבוק האישי שלו יצא להגנתה, "יש לי אישה גיבורה שהיא גם אמא מדהימה וגם לוחמת צדק - אושר פז אני אוהב אותך!".

לירון רביבו ועודד פז
לירון רביבו ועודד פז

 

יממה אחרי הסערה,  הגיע פז להקרנה של סדרת הנוער החדשה "פלאשבק", למרות שסלים נשארה בבית, פז הצליח לגנוב את מרבית תשומת הלב מהכוכבים הצעירים של הסידרה

התוכנית המוזיקלית החדשה של ערוץ הילדים מספרת על חייהם של תלמידי השנה הראשונה בתיכון קציר. בתפריט הדרמות הרגילות בחייהם של התיכוניסטים, אהבות, ריגושים, הצלחות, כישלונות וכמובן הרבה מוזיקה.

 

לירון רביבו ואחותה
לירון רביבו ואחותה

אל הסינמה סיטי הגיעו כוכבי התוכנית כמו גלית גוטמן ובתה, לירון רביבו יוצאת "הישרדות" שאליה הצטרפו אחיותיה נוי ועמית שבקרוב מאוד יחלו בצילומי התוכנית "גולסטאר", אביב פנקס, זאק פקיאל, התגלית הצעירה שירה לוי ואמה, המאפרת ענת לוי, עמית רהב, נואל ברקוביץ' ואמה, ח"כ לשעבר יוליה שמאלוב-ברקוביץ' ולירן שטראובר.

בין המפרגנים אפשר היה לראות גם את ירון ברלד והגזרה החדשה, רועי בר נתן, רותם אבוהב, כוכב תאג"ד דין מירושניקוב, אופירה אסייג והילדים, צחי נוי, נועה רוטמן, נכדתו של יצחק רבין, שילדה לאחרונה שייע פייגנבוים ועוד.

בנוסף הגיעו גם יוצרי הסדרה, שחר סגל, אורן יעקובי (בעלה של השחקנית טלי אורן) ואביעד קיסוס. וכמובן המשנה למנכ"ל סוכנות הייצוג והתוכן ADD יוני דותן, והמנכ"ל ירון ליכטנשטיין שמפיקים את התוכנית שאף הגיע עם אביו אביגדור.

רועי בר נתן ורותם אבוהב
רועי בר נתן ורותם אבוהב
ירון ברלד
ירון ברלד
יורם מוקדי ואביעד קיסוס
יורם מוקדי ואביעד קיסוס
אביגדור וירון ליכטנשטיין ודורון מדלי
אביגדור וירון ליכטנשטיין ודורון מדלי
עמית רהב ויוני דותן
עמית רהב ויוני דותן
אביב פנקס
אביב פנקס
לירן שטראובר
לירן שטראובר

עוד ברשת סלבס 

השחקנית שיצאה נגד הביקורת על נשים מניקות 

בגיל 44: גלית גוטמן בהלבשה תחתונה 

צפו בתיעוד: משה פרץ בעבודות שירות 

ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן