נועה תשבי על טראמפ: "אפשר להיות בעד ישראל ולהיות אנטישמי"

השחקנית המצליחה הגיעה לביקור קצרצר לישראל לכבוד צילומי קמפיין חדש ודיברה עם רשת סלבס על חיי המשפחה, דונלד טראמפ והפחד ששורר בארצות הברית

זמן צפייה: 02:42

כבר למעלה מ-20 שנה שאנחנו רגילים לכך שנועה תשבי עושה היסטוריה, השחקנית והזמרת המקומית נחשבת לאחת מההצלחות המקומיות הגדולות מעבר לים ובאמתחתה הישגים רבים, אבל עכשיו הגיע הזמן לחזור הביתה, גם אם זה לביקור קצר שמטרתו ביזנס.

תשבי, הגיעה לביקור קצרצר של שבוע בלבד על מנת להצטלם לקמפיין הקיץ של המעצבת מיכל נגרין, איתה שיתפה פעולה בעבר במשך שלוש שנים, אחרי הפסקה קצרה תשבי ונגרין חוזרות לשתף פעולה בקמפיין מסקרן שצולם השבוע "זה היה מעבר לחיבור של פרזנטורית ומעצבת, זה חיבור של אישיות ומוצר. זה חזק מכולנו".

ברוכה הביתה. נועה תשבי (צילום: שוקה כהן)
ברוכה הביתה. נועה תשבי (צילום: שוקה כהן)

בזמן שהיא בארץ, תשבי השאירה בבית בלוס אנג'לס את הבן זוג רוס ואת הבן הבכור ארי ומול המצלמות של רשת סלבס היא לא מסתירה את הגעגוע ואת האהבה, "היינו פה שלושה שבועות ועכשיו אני פה לשבוע, זה געגוע כמו לאוויר" היא מספרת.

אין לנו בעיה לראות אותך כמה פעמים. נועה תשבי (צילום: שוקה כהן)
אין לנו בעיה לראות אותך כמה פעמים. נועה תשבי (צילום: שוקה כהן)

תשבי, שלא מפחדת להביע את דעתה ברשתות החברתיות נחשבת לאחת השגרירות הגדולות של ישראל בתפוצות, בחודש שעבר היא העלתה פוסט נגד הנשיא החדש, דונלד טראמפ בו היא תוקפת את המדיניות שלו כלפי המהגרים "השואה סבבה סביב הפתרון הסופי ומחיקת כל היהודים, בדיוק כמו שהאיסור הנוכחי הוא נגד כל המוסלמים" כתבה אז :" אני תמיד בעד ישראל נקודה. זה משהו שאני מקפדיה לעשות בארצות הברית וגם בסיבוב הרצאות באוסטרליה. כשזה נוגע לטראמפ זה לא כזה יחודי, זה חשוב להביע את דעתנו"

תשבי הוסיפה "אני לא חושבת שאנשים מבינים את רמת האנטישמיות שהוא נתן לה להעלות, אפשר להיות בעד ישראל ולהיות אנטישמי, גם להגן על ישראל ב15 שנים האחרונות שאלו אותי הרבה וגם זה עשה לי כביכול לנזקים"

 

We are not marching AGAINST. We are marching FOR. For women's rights and humans rights. Gay Lesbian Bi and Trans rights. And their right to marry. For tolerance, acceptance, compassion, unity, empathy. Love. For a liberal democracy. For Mother Earth. For Roe v. Wade. For proper oratory skills and non-rambling leaders. For referring to oneself in the first person, not third. For the ability to take a breath and not react to every single tweet. For trusting the CIA more than, you know, Putin. For all that and more I took my 14 month old son to the streets of LA today along with 750,000 other people. And it ROCKED. Cause THIS IS WHAT DEMOCRACY LOOKS LIKE. #Thisiswhatdemocracylookslike #thisiswhatafeministlookslike ולכל מי שחושב שטראמפ ״טוב לישראל״ בגלל שהוא מדבר נגד איסלם קיצוני (ובצדק!) קהילת המודיעין הישראלית מודאגת ביותר מהקשרים של האיש עם רוסיה - ולכן עם איראן. אני כבר לא מדברת על כל שאר הדברים המשוגעים שיוצאים לו מהפה, רק הקשר הזה לאיראן הספיק להוציא אותי לרחוב. שבוע טוב, אור ואהבה לכולם ❤️

A post shared by Noa Tishby (@noatishby) on

ומה החברים והמשפחה בארצות הברית חושבים על המצב הפוליטי החדש בארצות הברית? " יש פחד גדול, אי אפשר לנרמל את זה, לגבי הדעות שלו לגבי ישראל – אין שום בעיה עם זה. אבל הוא בן אדם שלא אומר את האמת כל הזמן. אני לא מכירה אף אחד שעומד מאחוריו היום".

 

תשבי שהפכה לאם בפעם הראשונה לפני כשנה וחצי לארי, אז מה עם הרחבת המשפחה בפעם הנוספת? תשבי לא מכחישה שהיא ורוס בן זוגה דנים בנושא אבל מודה שמי שיותר נלהב מהרעיון הוא דווקא בן הזוג האהוב.

רואים כפול (צילום: שוקה כהן)
רואים כפול (צילום: שוקה כהן)