מאור שוויצר וניב סולטן: "אם השתעשענו במחשבות על לגור בחו"ל - אז ממש לא"

מאור שוויצר וניב סולטן מתייצבים לראשונה בקמפיין זוגי וחושפים על הסט שלמרות שהיו להם מחשבות לעבור לחו"ל, המלחמה חידדה שאין להם ארץ אחרת

ניב סולטן, מאור שוויצר
ניב סולטן, מאור שוויצר | צילום: מיכה לבוטון

הזוג היפה מאור שוויצר וניב סולטן אמנם הכירו על סט הצילומים של "יש לה את" והתאהבו תוך כדי שלמדו יחד טקסטים, אבל רק עכשיו, שמונה שנים אחרי וכזוג נשוי - הם משתפים פעולה בקמפיין ראשון יחד. אחרי שעשו כל אחד לחוד לא מעט פרסומות לחברות שונות, הבוקר (חמישי) הצטלמו השניים לקמפיין זוגי ראשון, לאחר שנבחרו להיות הפרזנטורים של קבוצת הנדל"ן תדהר. "לא מביאים את העבודה הביתה אלא מביאים את הבית לעבודה, זה חלום", סיפרו בדירה לדוגמא בה הצטלמו ושיתפו אותנו בתחושות הקשות של שגרה לצד מלחמה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

"החיים של כולם נעצרו. גם עכשיו כשהעבודה כן חוזרת עדיין הדברים לא באמת אותו דבר אבל במציאות שאנחנו חיים בה הכל די מינורי" סיפרה ניב כשמאור הוסיף ושיתף "מצד אנחנו שבורי לב ומרגישים באבדון ומצד שני מרגישים גאווה מאוד גדולה להיות ישראלים ויהודים בזמן הזה. אנחנו באים מבתים מאוד ציוניים שמאוד אוהבי ארץ ישראל, אם זה היה טבוע בנו לפני אז אנחנו פי אלף יותר רוצים לחיות פה".

ניב סולטן, מאור שוויצר
ניב סולטן, מאור שוויצר | צילום: מיכה לבוטון

למרות שהקריירה של שניהם לגמרי מתפתחת גם מעבר לים ובקלות יכלו לנדוד עם מחשבות לרילוקיישן, השניים הבהירו באופן חד משמעי כי אין להם ארץ אחרת. "אם השתעשנו במחשבות על לגור בחו"ל אז ממש לא. אנחנו רוצים לגור פה, להיות פה, בהכי גאווה בעולם. לא רואים את עצמנו בשום מקום אחר. אנחנו שנינו אנשים מאוד ביתיים ומשפחתיים ואנחנו מאוד אוהבים לטייל בעולם אבל הבסיס שלנו יהיה פה לעד"

ניב סולטן, מאור שוויצר
ניב סולטן, מאור שוויצר | צילום: מיכה לבוטון