עונת המעבר: לאן כל דיירי האח הגדול עוברים?

הם שהו במשך שלושה חודשים בבית הכי מפורסם במדינה, וחזרו לבתים שלהם עם סטטוס חדש. מי עבר דירה, מי שיפץ ומי חיים עכשיו ביחד למרות החששות שהתגלו במהלך העונה? עדכון חשוב בנוגע לשינויי המגורים של דיירי האח הגדול

עונת המעבר: לאן כל דיירי האח הגדול עוברים?

שחף וטליה

הזוכה הגדולה של העונה והמתמודד שכבש את לבבות כולנו היו בלי ספק ההזוג המלכותי של הבית. כולנו שמחנו כאשר השניים החליטו להמשיך את הקשר ביניהם גם מחוץ לבית האח. יחד הם הציגו זוגיות נוצצת ומעוררת השראה אשר הגיעה לשיאה השבוע כאשר הם הודיעו שהם עוברים לגור יחד בהרצליה.

כזכור, נושא מקום המגורים עורר לא מעט דרמה בין טליה ושחף. עוד כשהיו בין כותלי הבית ופינטזו על העתיד, שחף התלוצץ ואמר שהוא לא היה רוצה לצאת מתל אביב. טליה לקחה את הנושא מאוד קשה. למרבה השמחה נראה כי השניים הצליחו לגשר על הפערים.

שחף וטליה
שחף וטליה עוברים לגור יחד | צילום: מהאינסגרם של טליה עובדיה

 

כתבות נוספות בתרבות ובידור

דיאן ונתנאל

דיאן ונתנאל היו בלתי נפרדים בבית האח, עד שהדלת המסתובבת החליפה את דיאן בדרור כמובן. הפגישה המחודשת שלהם התקיימה עם יציאתו של נתנאל את הבית במהלך הגמר הגדול. לא חלף זמן רב והשניים הכריזו שהם עוברים לגור יחד. הם אמנם חיפשו דירה בתל אביב, אך בתור התחלה הייתה זו דיאן שנכנסה לדירתו של נתנאל בפתח תקווה. כעת השניים מאיצים את החיפושים אחר דירת חלומותיהם משום שרק לאחרונה התגלה כי דיאן אלרגית לתחולה של נתנאל. כולנו תקווה שהם יצליחו למצא דירה גדולה מספיק עבור שלושתם.

האח הגדול עונה 4 | דיאן ונתנאל
האח הגדול עונה 4 | דיאן ונתנאל | צילום: האח הגדול

אופק לוי

נראה שהלב השבור של אופק לוי מהדחייה של טליה הוא סיפור של העבר הרחוק, כי כבר כמה שבועות הוא חובק זוגיות חדשה ומתוקה מתמיד. ותמונות פפראצי של הזוג מתהלכים ברחובות תל אביב כבר צבאו את המדורים. ייתכן וההליכה המשותפת ברחובות העיר כללה גם סיור דירות כי ממש בשבוע שעבר, ישראל בידור דיווחו בפרסום ראשון שהשניים החליטו לשלב כוחות (מהר יש לציין) ולעבור לגור יחד לראשונה בתל אביב. אמנם טרם קיבלנו אישור רשמי מאופק, אבל המערכת יכולה רק לקוות.

אופק לוי ובת זוגו
כן עברו או לא עברו? זאת השאלה | אופק לוי ובת זוגו | צילום: אינסטגרם אופק לוי

מרינה קוזנצובה

בזמן שכיכבה על מסך הטלוויזיה, מי שניהל יחד עם חבר נוסף את הרשתות החברתיות של מרינה, הייתה לא אחרת מאשר בת זוגה עדי, שעוד בזמן שהותה בבית האח הגדול, היא דיברה על האהבה שהחכה לה מחוץ לבית. מאז שיצאה, האהבה של השתיים (טפו טפו טפו) רק מתחזקת עם הזמן. השבוע התבשרנו שהשתיים שילבו כתובות ועברו לגור יחד ברמת גן.

מרינה ועדי
יחד יחד ביד אל הדירה ברמת גן | מרינה ועדי | צילום: יחצ

דניאל מלכה

דניאל חזר לביתו שבכרם התימנים, קרוב לים כמו שהוא הכי אוהב בעולם. עם זאת, כעת עם סטטוס של רווק נחשק, הוא לא יכול היה שלא לערוך שיפוץ יסודי בבית. מלבד פרקט חדש ולא מעט שינויים קומסטיים, דניאל גם רכש ספה חדשה ומהממת. דניאל, אנחנו מחכים להזמנה, יא סכין.

דניאל מלכה | האח הגדול 4
חזר לביתו שבכרם התימנים, קרוב לים עם סטטוס רווק | דניאל מלכה | צילום: האח הגדול

 

מערכת תרבות ובידור מחכה להזמנה חגיגית ומבטיחה להביא מתנות לחנוכת הבית