מפגש מביך? סטטיק ואלה לי בילו במסיבה

לראשונה מאז הגירושים משרית פולק ולאחר השמועות, סטטיק נכח עם אלה לי להב באירוע יום הולדתו של ליאור סושרד, וזה מה שקרה שם

אלה לי להב, סטטיק
אלה לי להב, סטטיק | צילום: אור גפן

לא בכל יום אמן החושים ליאור סושרד חוגג יום הולדת ועד שהוא עושה זאת - הוא עושה זאת בגדול. המנטליסט, שרגיל להיות המופע האומנותי במסיבות של משפחת קרדשיאן החליט להיות הפעם מסמר הערב וערך אירוע משוגע אליו הזמין את כל החברים מהתעשייה ובני משפחה. 600 איש התייצבו אמש בזאפה ת"א, כדי לקחת חלק באירוע הגשמת החלומות של אמן החושים כשהקונספט היה "ביקור במוחו של סושרד". בין מאות האורחים היו לא מעט אורחים מפורסמים ונערך מפגש מביך אחד. לראשונה מאז הגירושים ולאחר השמועות הרבות סביב הקשר בין סטטיק ואלה לי, השניים התייצבו באירוע המשמח, כשאלה לי מלווה בבן זוגה פיליפ. למרות ההיכרות המוקדמת שלהם על פי נוכחים במקום השניים לא נצפו משוחחים - אבל איך אומרים? יש דברים נסתרים.

סטטיק
סטטיק | צילום: אור גפן

אלה לי להב ופיליפ
אלה לי להב ופיליפ | צילום: אור גפן

במסיבה נהנו האורחים מחוויות ותוכן מקורי, שכללו: יריד אטרקציות ומשחקים, מפגש עם רכב דלוריאן מהסרט 'בחזרה לעתיד', דמויות ממלחמת הכוכבים שהסתובבו בקהל, אמן קוביות הונגריות מדהים ביכולותיו בשם עמית שחורי וקוסם הקלפים ינאי אלגוסי. ליאור עלה בהפתעה לנגן בגיטרה החשמלית עם היהודים והפתיע ככוכב רוק.
מתוך הקהל עלה לברך ישראל קטורזה שבידר את הקהל במופע סטנד אפ ספונטני.

ליאור סושרד
ליאור סושרד | צילום: אור גפן

הגיעו ובאו מכל קצווי הקשת לירן דנינו רגע אחרי הפרידה, אנה ארונוב ובעלה אייל, רוסלנה רודינה, פבלו רוזנברג ובת הזוג ליאן זקס, מיקי מוכתר, לינוי אשרם, מורן אטיאס, אדיר מילר, תמיר גרינברג, שיר אלמליח, אמיר דדון, לירן כוהנר וגיא גיאור, רותם כהן, מיכל הקטנה וניר ויצמן, מייקל לואיס ובת הזוג מרי פרגלין, רותם ישראל,
מעיין אדם בהריון מתקדם, טיטי איינאו, צביקה הדר, גלית ואלי יצפאן, מיכל אמדורסקי וג'פרי ישי, ארז טל,  מעיין אשכנזי, מירי מיכאלי, לאה שנירר והרשימה עוד ארוכה.

לירן דנינו
לירן דנינו | צילום: אור גפן

שיר אלמליח
מה השתבש באיפור? | צילום: אור גפן

מייק לואיס ובת הזוג מרי
מייק לואיס ובת הזוג מרי | צילום: אור גפן