ספיר בורגיל על החתונה של שי ושניר: "אי אפשר לתאר את הרגע שאת בסלון ויודעת שכולם חוגגים"

לראשונה מאז ערב החתונה של שי ושניר, ספיר בורגיל עושה סדר ומסבירה למה באמת לא הגיעה, איך ההורים שלהם מתמודדים עם הקרע המשפחתי, מה יקרה בערב החג וכמובן השאלה המתבקשת - האם הנשואים הטריים יקבלו הזמנה לחתונה שלה ושל אברהם?

זמן צפייה: 02:41

שבועיים חלפו מאז החתונה המדוברת של שי ושניר מ"האח הגדול", שהייתה בכותרת לאו דווקא בגלל מיסוד הקשר של הזוג הצעיר אם כי בזכות הדרמה שהתחוללה מסביב. עד לרגע האחרון לא היה ברור האם אחות של שניר, ספיר בורגיל, תגיע לאירוע המשמח של אחיה, זאת לאחר שהצהיר כי הוא לא רוצה שהיא תגיע לחתונה. באותו היום קראתם כאן ב"רשת13" כי ספיר קיבלה הזמנה, אך בגלל העובדה שהגיעה מגיסתה שי לי עופרי ולא מאחיה, היא לא הרגישה בנוח להגיע וחיכתה לאיזשהו סימן משניר שהוא רוצה אותה לצידו. מאחר וזה לא קרה, בורגיל נותרה בביתה. אמש, כשהרוחות כבר קצת נרגעו, התייצבה בורגיל יחד עם הארוס שלה אברהם אקלום אותו הכירה בריאליטי, בהקרנת הבכורה של הסרט על סיפור חייה של איימי ויינהאוס, בעופר הקניון הגדול בפ"ת - ושפכה את הלב על כל מה שקרה.

בין מבול השאלות, ביקשה בורגיל להבהיר: "בגלל שהמצב מאוד רגיש, אני חושבת שכל מה שאני אגיד רק יעשה בדיוק את ההפך. זה לא משנה מי הזמין או לא הזמין, אני חושבת שבסוף קיבלתי החלטה לא להגיע לאירוע ואני עומדת מאחוריה. זה מאוד כואב. אין מילה שתוכל לתאר את אותו רגע שאת יושבת בסלון ואת יודעת שכל המשפחה שלך והוא והחברים כולם שמחים, אבל זו הייתה בחירה שלו, אני מכבדת אותה, מקבלת את זה וחיה עם זה, מה נעשה. חיה עם זה בטוב? לא, אבל מה נעשה".

כתבות נוספות במדור סלבס:

ספיר בורגיל, אברהם אלקום
ספיר בורגיל, אברהם אלקום | צילום: אסף לב

את חושבת שהיה משהו שהיה יכול לקרות שכן היה גורם לך להגיע? 

"עד הרגע האחרון ציפיתי למשהו שלא קרה ובהתאם לכך לא הגעתי. אני חושבת שזה דבר מאוד הגיוני ובסיסי. נכון, בין אחים לא אמורים לשלוח הזמנות, אבל כשאחים לא מדברים אז זה כן מקובל, וכשאח אומר בפירוש שהוא לא רוצה להזמין אז נחמד לשמוע אחרי שהוא כן רוצה. הוא בחר שלא לשלוח הודעה והכל בסדר".

איך ההורים מתמודדים עם קרע כזה בין האחים?

"ההורים שלי כל הזמן מנסים, וגם קשה לי שהם עוברים את הטוקבקים האלו ברשת של 'זו אשמת ההורים'. הכי קל לזרוק את זה עליהם אבל הם עשו כל מה שהם יכולים ואנחנו בסוף ילדים גדולים אנחנו יודעים לקבל החלטות, וגם בשביל לריב לא צריך את ההורים, אנחנו בני שלושים. אני מקווה שעד האירוע הבא זה יסתדר ונשמח כולנו ביחד".

מה קורה בפסח בגזרת החגיגה המשפחתית?

"אנחנו עוד לא יודעים, יכול להיות שיהיה אילת. המשפחה של אברהם רוצה שנעשה ביחד, אז אנחנו עדיין לא יודעים. אם זה לא ייצא אז אנחנו נעשה כמובן עם המשפחה, עם כולם ביחד. כולם כולם. חג זה חג".

ומה עם ההכנות לחתונה שלכם?

"אין אולם. טבעת יש וחוץ מזה כלום כלום. אני לא במוד עם המצב, המלחמה והחטופים, אני פחות בעניין של לחגוג ולשמוח כרגע. אם זו שמחה שלי ואני יכולה לשים אותה בצד אז אני אעשה את זה".

ולשאלה המתבקשת, שניר ושי יקבלו הזמנה?

"ברור שכן".

מה צריך לקרות כדי שתשלימו?

"יש משפט "זמן ירפא את הכל, אם לא הכל את הרוב וגם זה יעבור".