פרטים ראשונים על חתונתה של עדן בן זקן

איפה ומתי תערך החתונה המדוברת של מלכת השושנים ואהוב ליבה? הארגונים החלו

זמן צפייה: 00:17

קצת יותר מחודש אחרי הצעת הנישואין המרגשת של מלכת השושנים עדן בן זקן על יאכטה מול חופי אילת, וכבר עכשיו אפשר לספר לכם פרטים ראשונים על מה שעומדת להיות ללא ספק חתונת השנה של 2018.

יריית הפתיחה שלי. עדן בן זקן
יריית הפתיחה שלי. עדן בן זקן

עוד ברשת סלבס

לרשת סלבס נודע כי בן זקן וביטון צפוים להתחתן בחודש מאי בשנה הבאה, לפני שאתם פותחים יומנים לשריין תאריך ספציפי נספר שהשניים עדיין מתלבטים על מספר תאריכים בחודש שנחשב למבוקש על ידי זוגות מתחתנים וככל הנראה היא תערך באחד מסופי השבוע של חודש זה.מה לגבי הלוקיישן? הזוג הצעיר מעוניין להנשא באחד מבתי המלון על חוף ימה של תל אביב. לפי אותם מקורבים הסיבה לכך היא רצונה של בן זקן, הידועה כשומרת מסורת, להקל על משפחתה המתגוררת בצפון הארץ. השניים נפגשו בימים האחרונים עם מספר נציגי מלונות בעיר המחזרים אחר הזוג במטרה לארח את החתונה שתזכה לחשיפה תקשורתית אדירה.

 

עובדים על זה בטירוף. עדן בן זקן ושוקי ביטון. צילום: עידן מזרחי
עובדים על זה בטירוף. עדן בן זקן ושוקי ביטון. צילום: עידן מזרחי
המקורבים לזוג, מספרים כי השניים נמצאים ממש בישורת האחרונה לקראת הסגירה. מאחר ובן זקן, הנחשבת לאחת הזמרות העסוקות והמצליחות במדינה, עסוקה מאוד בהכנות לקראת ההופעה הראשונה שלה בקיסריה וסיבוב ההופעות הגדול המתוכנן בקיץ הקרוב, היא חייבת לסיים עם הסגירה בהקדם. הוסיפו המקורבים ואמרו כי כרגע יש שני בתי מלון שהשניים מאוד התלהבו מהם ובמידה ולא יהיו שינוים של הרגע האחרון, באחד מהם ייערך האירוע. אנחנו מודים שלנו ממש לא משנה איפה תתקיים החתונה, בכל מקרה אנחנו מאשרים הגעה.