מי יבשל בחתונתה של כוכבת "איט גירלז" דנה זרמון?

הפאשניסטה וכוכבת הטלויזיה שעתידה להתחתן ביוני הקרוב סגרה שף מפורסם שיהיה אחראי על הצד הקולינרי של האירוע

זמן צפייה: 03:49

| כוכבת "איט גירלז" ו"לפני הקול" דנה זרמון שחתונתה עם בחיר ליבה גיא ביטון תערך ב-15 ביוני השנה במלון בצפון הארץ, סגרה שף לחתונה. לאחר חיפושים ארוכים זרמון וביטון החליטו לסגור עם שף האלפיון העליון פול אסנהיים. מדובר באחד השפים העסוקים והנחשבים ומי שבישל בחתונתם של יאנה יוסף וציון ברוך ונינט טייב ויוסי מזרחי ואף בישל לאחרונה באחת מהחתונות היקרות שנערכו בהודו. השניים צפוים לסגור את המנות שיוגשו לאורחים ממש בקרוב.

דנה ואילון זרמון
דנה ואילון זרמון

| פתחו יומנים: יום שני בשבוע הבא יחתן הרב יעקב איפרגן (הרנטגן) את נכדתו אסתר ברכה עם בחיר ליבה משה נחמן במתחם האירועים היוקרתי "אווניו" שבקרית שדה התעופה. אל החתונה הוזמנו חבריו הטובים של הרנטגן וביניהם פוליטיקאים ובכירי משק ישראלים.

הרנטגן
הרנטגן

עוד במשחקי הכסף 

https://13tv.co.il/item/entertainment/celebs/news/galgadot-192446/

 

 

https://13tv.co.il/item/entertainment/celebs/business-gossip/avner-netanyahu-193358/

https://13tv.co.il/item/entertainment/celebs/business-gossip/avner-netanyahu-170583/

 

| במסגרת שבוע האופנה ערך בית האופנה משכית תצוגה חגיגית בה עלו לבמה שתי הפרזנטוריות החדשות של המותג - שביט ויזל ומאיה ורטהיימר. אל האירוע הגיעו לא מעט אנשי עסקים וביניהם טלי ומיקי דורסמן, דניאל דורסמן אריסון, רון פדרמן, מירי טוכמאייר ונוספים.

טלי, מיקי ודניאל דורסמן. צילום: אביב חופי
טלי, מיקי ודניאל דורסמן. צילום: אביב חופי
מירי טוכמאייר. צילום: אביב חופי
מירי טוכמאייר. צילום: אביב חופי
רון ושירן פדרמן. צילום: עופר חן
רון ושירן פדרמן. צילום: עופר חן

| נעמי הורביץ החליטה להפתיע את עובדיה בספא "שבע" במלון הילטון והזמינה את חלקם לאירוע הפתיחה של מסעדת ניטן תאי בברלין הנמצאת בבעלותה של הורביץ. בין העובדים שזכו להפתעה הייתה לאקנה קרביצקי שהשאירה את בעלה לירן והתאומים בבית עד שתחזור.

נעמי הורביץ ולאקנה קרביצקי
נעמי הורביץ ולאקנה קרביצקי

| במהלך כנס המרצים שנערך ברביעי האחרון במשכן לאמנויות הבמה, כנס אותו ערכה מנכ"לית "מרכז המרצים לישראל" דליה הוכברג חולקו כלים חיוניים וטיפים לדיבור בפני קהל על ידי מרצים מהמובילים בעולם וביניהם מאמנת המנהלים הבכירים והדוברים ב-TED אביגיל טננבאום, פרופסור יורם יובל, מנכ"ל "גליץ בית ספר לצילום" רועי גליץ, השחקנית שרה פון שוורצה ועוד.

דליה הוכברג ומוטי גלעדי
דליה הוכברג ומוטי גלעדי

| תגידו מזל טוב למעצבת שמלות הכלה המובילה ליהי הוד ובן זוגה מנכ"ל ערוצי דיסני ישראל גיא קרני שהביאו לעולם בת ראשונה בימים אלה. מזל טוב לשניים.

ליהי הוד וגיא קרני
ליהי הוד וגיא קרני

| שבוע אחרי שסיפרנו לכם על ביקורו של בן ראש הממשלה אבנר נתניהו בבאר שבע לטובת דרינק בבר מסעדה  - בר אילן, הגיע לאותו המקום יו"ר האופוזיציה בוז'י הרצוג. כמו נתניהו גם הרצוג ישב לדרינק עם הבעלים אילן זגדון.

הרצוג וזגדון
הרצוג וזגדון

| אל טקס חניכת מרכז טוטו פיס לקהילה ולספורט בבית שמש על שם שמעון פרס, הגיעו שרת התרבות והספורט מירי רגב, בנו של שמעון פרס ויו"ר מרכז פרס לשלום חמי פרס, ראש העיר משה אבוטבול, יו"ר הטוטו עוזי דיין ובכירים נוספים .

מירי רגב, חמי פרס ובכירי הטוטו
מירי רגב, חמי פרס ובכירי הטוטו

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר