"גילינו שאין דופק לעובר": אורין ג'ולי חושפת הפלה מצערת

כוכבת "הישרדות" ודוגמנית הנשק אורין ג'ולי חשפה בסטורי עצוב כי לאחר שגילתה כי היא בהריון לא מצאו דופק לעובר. "התפללתי שההריון הזה ימשיך" כתבה והוסיפה "החיים לא בשליטתנו"

אורין ג'ולי
אורין ג'ולי | צילום: עידן כהן

דוגמנית הנשק וכוכבת "הישרדות" לשעבר, אורין ג'ולי חשפה אמש כי אחרי ניסיונות רבים היא ובעלה גל עמנואל גילו לאחרונה כי הם בהריון ראשון, אך לצערה הרב היא איבדה את התינוק. בסטורי שהעלתה, חשפה ג'ולי את הרגע העצוב בו גילתה את הבשורה הכואבת כתבה: "הרופאים אמרו שתהיה לי בעיה להיכנס להיריון", כתבה ושיתפה "אני התעקשתי שאני יודעת שזה יקרה בקלות, בלי עזרים חיצוניים. שבוע לפני יום הולדת 30, אני מגלה שאני בהיריון. גל ואני היינו בעננים. תכננו לספר למשפחה ולחברים בפסח, אבל לאלוהים היו תוכניות אחרות".

"גילינו שאין דופק לעובר, במשך שבועיים התפללתי כל יום שההיריון הזה ימשיך, אבל זה לא קרה. לפני שבועיים, נאלצנו לעבור הפלה. זה היה כואב פיזית ורגשית, לקחנו יום אחד להיות עצובים ובחרנו ביום למחרת לשמוח ולראות כמה ניסים ראינו בתקופה הזאת. אני מאמינה באמונה שלמה שזה יקרה מתי שזה צריך לקרות. החיים לא בשליטתנו, נוכל להחליט איך אנחנו בוחרים להגיב לדברים שקורים לנו. ואני בחרתי ובוחרת לשמוח, להאמין ולאהוב".

אורין ג'ולי ובעלה
אורין ג'ולי ובעלה | צילום: אינסטגרם