"אחים שלי לא יודעים": אוהד בוזגלו היה בקשר אינטימי עם קרובת משפחה

אוהד בוזגלו עבר פוליגרף בשידור חי, שם אישר שניהל קשר אינטימי עם קרובת משפחה, היה רוצה לצאת עם חברת פאנל וגם - מה דעתו על האירוסים של מעיין אשכנזי

זמן צפייה: 11:11

אוהד בוזגלו חבר פאנל "הדו"ח היומי" נבחר בשידור חי לעבור פוליגרף בהפתעה והיה צריך לענות על השאלות הקשות והצליח להפתיע את הצופים ואפילו את חבריו לתוכנית. כוכב הראליטי המשפחתי בהתחלה נשאלות שאלות יחסית קלות, כמו האם הוא חושב שהוא הכוכב האמיתי של הבוזגלו'ס והאם היה מוכן לפרוש מהבוזגלו'ס בתמורה לדוקו-ריאלטי רק עליו. התשובה לשתי השאלות הייתה "כן". אך שאלה אחת גרמה לנו לגמרי לתהות במי מדובר!

אוהד בוזגלו
אוהד בוזגלו | צילום: אור גפן

כתבות נוספות במדור סלבס:

"האם לפי השמועות, זה נכון שהיה לך קשר אינטימי עם קרובת משפחה שלך?" נשאל בוזגלו על ידי קובי מחט, כאשר הוא ענה למרבה ההפתעה "כן, בעבר הרחוק". כשחברי הפאנל ניסו להוציא ממנו מידע נוסף ואף שאלו אותו האם אחיו יודעים הוא ענה בשלילה. עכשיו תניעו גלגלים ותחשבו במי ייתכן ומדובר.

עוד נשאל בוזגלו האם יש חברת פאנל בתוכנית שהיה רוצה לצאת איתה הוא השיב כן, כאשר נזרק לאוויר שהפאנליסטית היחידה הרווקה היא דיאן שוורץ, וכי הוא לא עשה "מוב" כי הוא בחור מאוד עסוק. בנוסף, שאל קובי מחט האם הוא מבואס שמעיין אשכנזי מאורסת והוא ענה כן.