אחרי הפרידה משתי נשים אוהד בוזגלו חושף: "הלוואי והבת שלי תכיר מישהי כמוני"

אוהד בוזגלו, שיצא לאחרונה ממערכת יחסים מיוחדת עם שתי נשים הודה כי הוא מאחל לבתו להכיר מישהו כמוהו - וזו הסיבה

זמן צפייה: 07:52

חיי האהבה של אוהד בוזגלו לא יודעים נחת. מהיום שהתגרש מאשתו ואם ילדיו פאני בר מוחא, בוזגלו דבק באמרה כי הוא "לא מתחייב לאישה אחת" ומאז במשך שלוש שנים ניהל מערכת יחסים עם בחורה בשם אלכסה, כשבהסכם שלהם מותר לו להיות במקביל עם נשים אחרות. לפני כשמונה חודשים הכיר את מריה, והקלפים נטרפו כשהוא התאהב בה. אלכסה, לא הייתה מוכנה לקחת חלק במשולש האהבה ונפרדה מבוזגלו ולאחרונה גם הזוגיות עם מריה נגמרה.

היום התארח בוזגלו, שחגג השבוע יום הולדת 41 בדו"ח היומי וחשף איך הוא מרגיש מאז הפרידה ומה היה עושה אם הבת שלו הייתה באה ומספרת לו שהיא יוצאת עם מישהו עם תנאים כמו שלו. "הלוואי והבת שלי תכיר מישהי כמוני ואני אגיד לך למה" אמר וחשף "אני רוצה מישהו שיגיד לה את האמת וזה בחירה שלה אם להיות איתו או לא העיקר שהוא יהיה אמיתי כי רובם שקרנים". עוד הוסיף על הפרידה וחשף: "אם להגיד את האמת אני עובר תקופה מוזרה, הלב שלי שבור. האהבה הכי גדולה שלי בחיים הייתה בשמונת החודשים האחרונים עם מריה והיה לנו פשוט ואו. זה היה סיפור הוליוודי של התאהבות ואחכ תסריט לא נורמלי של חיים ביחד. אפילו הבת שלי אמרה לי "בחיים לא ראיתי אותך ככה דביק, מנשק ככה".

"אותי לא מעניין מה אנשים אומרים. אני הייתי מאוהב בשתיהן ושתיהן היו מאוהבות בי במקביל. זה עובדה", כשנשאל בוזגלו האם גם להן היה מותר להיות עם גברים אחרים ענה "אם יהיה לה רצון כזה אני מניח שהיא לא הטעם שלי. אני לא מחפש את אוהד בוזגלו באישה, אני רוצה מישהי שאני אהיה כל עולמה. אם יש למישהו בעיה עם זה שישתה מים".

אוהד בוזגלו ומריה נקרסוב
אוהד בוזגלו ומריה נקרסוב | צילום: אור גפן