אין גיל לתרגיל: הכוכבים שיצאו בגיל מאוחר מהארון

מי חיכה לגיל 70 כדי להתוודות בפני המדינה כי הוא חובב את בני אותו המין, ומי "הפסיקה להילחם" במי שהיא ויצאה מהארון בגיל 45? קבלו את המפורסמים שהפסיקו להסתיר את מי שהם הרבה אחרי גיל ההתבגרות

הסלבס שיצאו מהארון בגיל מאוחר

בימים אלה, בשנת 2023 נראה שהרבה יותר קל לצעירים לצאת מהארון ולחשוף את הנטיות המיניות שלהם. למרות הסביבה שעדיין שופטת וביקורתית יש הרבה יותר מודעות והכלה לכל עולם הלה"טב. פעם, אם תשאלו רבים זה ממש לא היה ככה, כך שזה לא מפתיע שרבו חיכו עם ההודעה לעולם על אהבתם לבני המין השני. גם בעולם הסלבס והכוכבים המקומיים, היו לא מעט שניסו לשמור את הסוד במשך שנים ארוכות, חלקם אפילו ניהלו מערכות יחסים הטרוסקסואלית ולבסוף, גם אחרי הרבה אחרי גיל ההתבגרות החליטו לצאת מהארון ולחשוף את הסוד.

שרית חדד

בגיל 43 ואחרי לא מעט שמועות החליטה הזמרת שרית חדד שהיא מפסיקה להסתתר ובשיר חדש חשפה שהיא בזוגיות עם אישה, תמר יהלומי. השתיים נמצאות בזוגיות עד היום וחובקות שלושה ילדים. לעומת מה שאולי חשבה, התגובות היו די מפרגנות ורבים איחלו לה הצלחה.

שרית חדד ותמר יהלומי
שרית חדד, תמר יהלומי והבנות | צילום: צילום מסך, אינסטגרם

רן דנקר

אחרי שניהל לא מעט מערכות יחסים מתוקשרות עם כוכבות בביצה, כשהגדולה בהן הייתה נינט טייב, בגיל 31 החליט השחקן והזמר לצאת מהארון ואף חשף כי הוא חי עם בן זוג. בראיון לידיעות אחרונות סיפר "אני נמשך לנשים ולגברים. למה צריך לצמצם את עצמנו כל כך להגדרה? לא רוצה להגדיר את עצמי. בסוף העניין הוא זוגיות. לבנות בית עם אדם שאתה אוהב. אני חושב שאף פעם בחיים שלי לא הרגשתי בית כמו שאני מרגיש עכשיו".

רן דנקר קליפ בשמלה
רן דנקר קליפ בשמלה | צילום: צילום מסך

ירדן ג'רבי

בגיל 32 הג'ודקא והמדליסטית האולימפית חשפה בפוסט ברשתות החברתיות את בת הזוג שלה, דנה. "אהבה ממבט ראשון. לפעמים אנחנו לא יודעים למה דברים קורים, אולי אלו המחשבות שמישהו שלח לנו משהו טוב, או אולי בכלל גורל? התאהבתי בה מהרגע שהעיניים שלנו נפגשו, ומאז האהבה רק מתחזקת".

ירדן ג'רבי
ירדן ג'רבי | צילום: רפי דלויה

יהודה פוליקר

זמן קצר לפני שחגג יום הולדת 60, התוודה הזמר על מה שרבים חשדו ובראיון ל"ידיעות אחרונות" חשף את העדפותיו המיניות. "אני לא חושב שאני יכול להתאהב באישה". פוליקר סיפר שבני משפחתו ידעו על נטיותיו המיניות מאז שהיה בן 27, אבל הוא לא חשף אותן לקהל בגלל החינוך שקיבל מהוריו. ב-2010 הוא טוען שנעשה ניסיון להוציא אותו בעל כורחו מהארון אבל הוא עלה על המזימה וחשף את זה בזמן שלו ובדרכו שלו באותו ראיון מדובר.

יהודה פוליקר
יהודה פוליקר | צילום: אריאל ואן סטראטן

אורנה בנאי

בגיל 45, אי שם בשנת 2011 חשפה בנאי במהלך ראיון לכתב איתי סגל שבמשך שנים רצתה לצאת מהארון, אבל לא יכלה לעשות זאת מסיבות משפחתיות. "אני חיה בשלום עם עצמי כבר כמה שנים. זה לא תמיד היה ככה. הייתי מבולבלת והתייסרתי המון זמן. עם השנים למדתי לקבל את עצמי ואין לי שום בעיה עם זה שאני אוהבת נשים. שנים נלחמתי בזה. לא רציתי להיות כזאת". מאז היא הספיקה להיות בלא מעט מערכות יחסים מתוקשרות עם נשים ואף לתעד אותן ב"מחוברים".

יהודית רביץ

יכול להיות וזה מרגיש לכם הרבה יותר, אבל בגיל 53 החליטה הזמרת, שבדרך כלל שומרת על החיים הפרטיים שלה הרחק מאור הזרקורים לספק הצצה מיוחדת לחייה ולחשוף את הנטייה המינית שלה - ויותר מכך, את בת הזוג שלה בסדרה "גיבורי תרבות" ששודרה בערוץ 8. שם, חשפה את החיים המשותפים לצד בת הזוג לשעבר נעמי קניוק.

יהודית רביץ
יהודית רביץ | צילום: ניר סגל

צדי צרפתי

אולי אתם חושבים שאתם יודעים את זה כבר תקופה ארוכה אבל רק בגיל 70 הוא יצא מהארון באופן רשמי ודיבר בפתיחות על העדפותיו המיניות. בראיון שהעניק ל"ישראל היום", סיפר על התקופות הקשות שעבר: "לעולם לא אשכח את הטראומות שחוויתי כהומו בשנות ה־60 בתל אביב. אלה היו שנים קשות. להומואים בארץ הייתה בעיה, לא היו מקומות ללכת אליהם. הומוסקסואליות היתה עבירה פלילית. היית הולך למועדון קטן בלי שאף אחד יידע, והיו מכות וחרדות ואיומים. סיוט גדול".

צדי צרפתי
צדי צרפתי | צילום: אור גפן

קורין אלאל

בגיל 46 ובלי שום הכנה מוקדמת, קורין אלאל התראיינה לתוכנית "פגישהלילית" של קובי מידן והתוודתה על אהבתה לבת זוגה, רותי, שגם הייתה המנהלת האישית שלה לימים האישה איתה התחתנה. בתזמון מושלם בקרבת שבוע הגאווה ועם יציאתו של אלבומה החדש, היא נחשפה וסיפרה: "היום אני יודעת שככה נוח לי לחיות. ככה טוב לי לחיות ואני לא צריכה להתבייש בזה. פעם זה היה 'אוווו' כזה. לא מצד החברה, מצד עצמי".