החתונה מבוטלת - אבל מעיין אשכנזי ובן הזוג נותנים צ'אנס נוסף לזוגיות

אחרי שנה וחצי של זוגיות והצעת נישואים מרגשת מעיין אשכנזי ודור חי חמו החליטו לבטל את החתונה אך נכון לעכשיו ממשיכים לעבוד על הזוגיות מה שאומר - שלא נאמרה המילה האחרונה

מעיין אשכנזי ודור חי חמו
מעיין אשכנזי ודור חי חמו | צילום: אינסטגרם

השבוע נפל דבר וארבעה חודשים בלבד אחרי הצעת הנישואים המרגשת של מעיין אשכנזי היא ובן הזוג דור חי חמו החליטו לבטל את החתונה בעקבות משבר ביחסים. כוכבת "האח הגדול" שהייתה בזוגיות בשנה וחצי האחרונות עם הכדורגלן וציפתה לסוף מהאגדות שלה כבר התחילה לתכנן את היום הגדול בו היא תלבש שמלת כלה אלא שמריבות בלתי פוסקות הביאה אותם לבטל, נכון לעכשיו את החתונה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

בראיון שערכה ל"ערב טוב עם גיא פינס", שם העניקה תגובה ראשונה סיפרה כי בשבועות האחרונים חוו הרבה קשים "אנחנו לא כל כך מסתדרים. יש חילוקי דעות וגם רואים את החיים פתאום אחרת או יותר נכון את הזוגיות. לכל אחד יש את האופי הקשה שלו, על מה הוא לא רוצה לוותר. הוא לא היה בבית וישנתי לבד וזה היה קשה, כמה סרטים אכלתי".

מעיין אשכנזי, דור חי חמו
מעיין אשכנזי, דור חי חמו | צילום: אינסטגרם

אז אחרי כמה ימים בנפרד ואחרי ההחלטה שנפלה השניים, כך על פי דבריה של מעיין השניים חזרו להתגורר יחד והחליטו להמשיך לעבוד על הדברים. על פי מקורבים לשניים הם החליטו לנסות לפתור את הדברים בלי כל הלחץ שסביב החתונה, ולמרות שנכון לעכשיו הם עצרו עם ההכנות והארגונים זה לא דבר שבוודאות לא יקרה לעולם. "הם כרגע מנסים תלראות האם יצליחו לגשר על הפערים".