אחרי הדרמה הגדולה: עינב בובליל חוזרת לשגרה

עינב בובליל הסדירה נשימה אחרי קבלת האינסטגרם שלה חזרה, והגיעה לאירוע השקה לחברת מוצרי שיער להם היא משמשת שגרירה. במהלך הערב סיפרה על הימים המותחים שעברו עליה

עינב בובליל
עינב בובליל | צילום: רועי שור

עינב בובליל יכולה להסדיר נשימה, אחרי הדרמה הגדולה שחוותה בשבועות האחרונים, כשחשבון האינסטגרם שלה הושבת והיא מצאה את עצמה ללא יכולת לתקשר עם העוקבים שלה וגם לא להמשיך לפרסם את המוצרים שלה - מה שממן אותה ואת משפחתה. אחרי תפילות רבות, קיבלה בובליל חזרה את הפרופיל שלה - והשמחה הייתה גדולה. כוכבת הרשת לגמרי חזרה לפעילות ואתמול, התייצבה באירוע חגיגי ומרגש של Argania GROUP בגלריה דובנוב בתל אביב, לרגל השקת סדרת טיפוח חדשה לשיער.

מוטי רייפ, אורטל אלון, עינב בובליל
מוטי רייפ, מנכ"לית הקבוצה אורטל אלון, עינב בובליל | צילום: רועי שור

בובליל המשמשת שגרירה של המותג ואף מפרסמת גם אותם בחשבון האינסטגרם שלה סיפרה באירוע על הימים המותחים ומורטי העצבים שעברו, עד שקיבלה את החשבון שלה בחזרה. עוד נכחו באירוע נבחרת השגרירות הנרחבת של הקבוצה, הכוללת את המשפיעניות: דניאל עמית שגם היא הושהתה מהחשבון שלה לכמה ימים, מירן בוזגלו, אנה ארונוב, קייסי זפטה, עינב כהן וקורל מיכאל.

עוד באירוע הוכרז על שיתוף פעולה נרחב עם מוטי רייפ היזם והמפיק במסגרת תוכנית הטלוויזיה חדשה של רייפ העומדת לעלות בקרוב ברשת 13.

אנה ארונוב
אנה ארונוב | צילום: רועי שור