גנבו את ההצגה: תום חיימוב וגל גברעם שוב צמודים

פחות משנה אחרי שנפרדו בקול תרועה, תום חיימוב וגל גברעם נפגשו בחתונה של חברתם לבית "האח הגדול" ונצפו בשיחה אינטימית מיודדת ומחוייכת

תום חיימוב, גל גברעם
תום חיימוב, גל גברעם | צילום: אור גפן

יותר משנה חלפה מאז תום חיימוב וגל גברעם נפרדו, והשאירו לבבות רבים של מעריצים מדממים והמומים. השניים, שהכירו בין כותלי "האח הגדול", הציגו אהבה גדולה עוד מהימים בבית, עברו לגור יחד והיה נראה שהכל ורוד, אלא שבעקבות משבר אותו לא צלחו החליטו להפריד כוחות ולפרק את החבילה. אחרי חילופי דברים לא נעימים בתקשורת במהלך החודשים האחרונים, בחמישי האחרון רבים היו עדים לסולחה בין השניים שנפגשו בחתונה של לינור סביניק, החברה מהריאליטי.

תום חיימוב, גל גברעם
תום חיימוב, גל גברעם | צילום: אור גפן

כששניהם מצויידים באמהות שלהם, שייתכן ודחפו לשיח המפייס בינהם, חיימוב וגברעם נפגשו בחתונה ובזמן שכולם רקדו ברחבה הם ישבו בחוץ ונראו מיודדים ומחוייכים מתמיד. נראה שכל השיח עליו דיברו על היום המאושר בחייה של כוכבת האח הגדול לינור סביניק, היה הסולחה המרגשת בין השניים. האם קאמבק באופק? כרגע לא ברור מאחר והשניים מסרבים להגיב, אבל מבטיחים שנמשיך להתעדכן.

לינור סביניק ורן גבאי
לינור סביניק ורן גבאי | צילום: אור גפן

עוד הגיעו לחתונתה של סביניק ובחיר ליבה רן גבאי באולמי תרין בראשון לציון ונהנו מהמוזיקה של מאיו מיוזיק וסלסוליה של הזמרת אודיה: אלין כהן ובני משפחתה, דרור קונטנטו שהיה אחראי על שלוש השמלות של הכלה, דורין סגול שגם הייתה אחראית לחליפה של החתן, קארין עליה, פאני בוזגלו שולה זקן, מורן בן אסולין, דניאל ציוני, טניה לאורן, אירה דולפין, אלין כהן, טילטיל ועוד.

דורין סגול
דורין סגול | צילום: אור גפן
קארין עליה
קארין עליה | צילום: אור גפן
דרור קונטנטו
דרור קונטנטו | צילום: אור גפן