"בנס זה נגמר מהר": קורין גדעון חשפה תקרית מלחיצה עם בתה שהובילה אותן למיון

כוכבת הרשת והמגישה לשעבר קורין גדעון חשפה באינסטגרם מקרה מלחיץ שהיה לה עם בתה, לאחר שעצם זר נתקע לה בעין. לא תאמינו מה זה היה!

קורין גדעון ובתה אלונה
קורין גדעון ובתה אלונה | צילום: אינסטגרם

כאילו שאין מספיק דברים מלחיצים בארץ בימים אלו, אתמול התמודדו קורין גדעון ובעלה חילי סורוצקין במקרה מבהיל במיוחד עם בתם הבכורה אלונה, מה שגרם להם לטוס למיון בית החולים. סורוצקין הגיע לאסוף את אלונה בת ה-3 מהגן, כשהבחין בגולה מתחת לעין שלה "הוא כמעט איבד הכרה" סיפרה קורין בחשבון האינסטגרם שלה והוסיפה "במקרים כאלה הוא לא מתפקד ברמות שהוא זה שעוד שניה נזקק לטיפול רפואי". גדעון שחזרה את המקרה וסיפרה שהבחינה בעצם זר מתחת לעין, והחליטה להתפנות ישר לבית החולים.

הבת של קורין גדעון
הבת של קורין גדעון | צילום: אינסטגרם

כשהן בתור להיכנס לרופאה הן ניגשו רגע לשירותים, ובשיא התמימות אלונה הבחינה כי מה שהיה לה בעין יצא והיא אמרה לאמא שלה: "הנה החרוז שהיה לי בעין". ובכן הדרמה, שיכלה להיגמר אחרת אם החרוז היה מגיע למקום אחר נגמר במזל, והשתיים אפילו לא היו צריכות להיכנס לרופא שכן העצם זר יצא לבד מגופה של הקטנטנה. כשקורין שאלה את בתה למה הכניסה את החרוז לעין סיפרה בתום של ילדים כי היא מצאה אותו ומאוד רצתה לשמור אותו. סוף טוב הכל טוב, ושאלו יהיו הצרות שלנו.

קורין גדעון
קורין גדעון | צילום: אינסטגרם