"היה מכות": פאני בוזגלו עוכבה על ידי שוטרים בשדה התעופה בטורקיה

פאני בוזגלו, ג'קי אזולאי ואודליה סויסה חזרו מנופש בטורקיה, אלא שתקרית אלימה גרמה למשטרה לעכב את פאני. "כף רגלי לא תדרך יותר בטורקיה"

פאני בר מוחא

שלוש השורדות פאני בר מוחא בוזגלו, אודליה סויסה וג'קי אזולאי רק רצו לצאת ולנפוש רגע לפני הבלאגן האמיתי של החופש הגדול. הן ארזו מזוודה וטסו לחופשה באנטליה שבטורקיה, אך למה שקרה בדרך חזרה הן ממש לא ציפו. החבורה היפה הייתה כבר בשדה התעופה בדרך חזרה לישראל, אלא שבגלל תקרית של פאני עם אחת הנוסעות בשדה כל הטיסה התעכבה.

בסטורי שהעלתה ג'קי לרשתות החברתיות היא רמזה לראשונה על התקרית כשתיעדה את פאני בלחץ מתעסקת עם הטלפון, תוך שהיא סיפרה "פאני פה מעוכבת, עצרו את כל הטיסה בגללה". פאני ענתה לה "תהיה חקירה ומקסימום ביבי יציל אותנו למה כל המשטרה הזאת עלינו? היא דחפה אותי ואני אשמה?"

פאני בר מוחא
פאני בר מוחא | צילום: אינסטגרם

אזולאי הסבירה את הסיטואציה "קיצר היה מכות. בגדול פאני מעוכבת, אסור לי לצלם כל כך כי השוטרים שומרים עליה, איזה בלאגן נהיה פה". מבלי לחשוף יותר מדי פרטים בשלב הזה הדרמה הסתיימה והבנות עלו על טיסה. הבוקר הן כבר נמצאות במיטותיהם אחרי התקרית הלא נעימה. רגע לפני שהלכה לישון סיפרה: "הייתי אמורה להיות עצרה אבל בסוף שחררו אותי. אני אסכם במשפט – כף רגלי לא תדרך יותר בטורקיה". לאחר מכן הוסיפה וכתבה: ""אתחיל מזה שלא הייתה ולא נבראה אף קטטה. לעולם לא אדגול באלימות מסוג כלשהי בין אם פיזית או מילולית" אמרה.

עוד הוסיפה וסיפרה בדיוק מה קרה שם: "בכניסה לשער היה בידוק אחרון. המאבטחת הפכה לי את כל המזוודה ובתנועה ואמירה מזלזל אמרה לי 'יאללה קחי את הדברים שלך'. ביקשתי שתמתין רגע על מנת שאסגור את המזוודה ובתגובה היא אמרה משהו נוסף לקולגה שלידה שבתגובה דחפה אותי. בגלל ההלם ובאינסטניקט צעקתי עליה 'אל תגבי בי' ואז דחפה שוב. נפלט לי פאק יו באופן לגיטמי (כמו שכל בן אדם מן השורה היה מגיב) והיא הזמינה משטרה. המאבטחים הגיעו לבירור, פתחו מצלמות וכשאימתו את גרסתי ולמרות שאני צודקת הציבו לי אולטימטום: תתנצלי אחרת נעכב אותך לחקירה בגלל שקיללתי אותה. נוסעים נוספים ממגזררים רחבים התערבו לטובתי ולבסוף התקרית נגמרה בלחיצת יד בלבד".