שברו את הרשת: מצעד התחפושות הכי מוצלחות של הסלבס

רוח החג והיצירתיות של הסלבס התנקזו לשבוע אחד בו הם חגגו את היכולת להיות מישהו שהם לא - והם עשו את זה נהדר! אז מי היה בלתי ניתן לזיהוי ומי כבש את המקום הראשון? קבלו את מצעד עשרת התחפושות המוצלחות של פורים

זמן צפייה: 01:46

סוף השבוע האחרון היווה את יריית הפתיחה של החג הכי שמח בשנה, בו חובבי הז'אנר נכנסו לרוח השטות ושינו את דמותם לאחת אחרת. למרות שבאופן רשמי פורים יחול רק מחר, מסיבות פורים כבר החלו והסלבס פקדו אירועים והשקיעו בהפקות מיוחדות אותן העלו לרשתות החברתיות. אז את מי לא הצלחנו לזהות ומי כבש אותנו? קבלו את עשרת התחפושות הכי מוצלחות של החג האחרון.

במקום העשירי | אש קאצ'ם ופיקאצ'ו

מאיה קיי וטל מורד
מאיה קיי וטל מורד | צילום: שוקה כהן לסוכנות ''ITM'' בשיתוף רנואר

הראשונים להיכנס למצעד בתחפושת זוגית הם מאיה קיי וטל מורד, הזוג היפה של "הישרדות" שהכירו על האי, ובחרו בחג הנוכחי להדגיש את הצמד שהם והחליטו להתחפש לכוכבי "פוקימון" אש קאצ'ם ופיקאצ'ו. אין ספק שהם גנבו את ההצגה והיו מתוקים במיוחד בין כל ההמון.

במקום התשיעי | ג'יני, אלאדין ויסמין

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Daniel greenberg (@daniel_greenbergg)

כוכבת "האח הגדול" לשעבר שגם בשנה שעברה השקיעה בתחפושת משפחתית (בלי אייל גולן) החליטה גם השנה לקחת את הפקת פורים צעד אחד קדימה, כשצבעה עצמה כחול והפכה לשד ג'יני וכוכבי הסרט - רון בנה בדמותו של אלאדין ובתה מיאל בדמותה של יסמין. החבורה ישבה בסבלנות מול המצלמה, והתוצאה! מקסימה.

במקום השמיני - חניבעל (?)

משה פרץ
משה פרץ | צילום: שוקה כהן לסוכנות ''ITM'' בשיתוף רנואר

ובכן אנחנו לא כל כך בטוחים למה הוא התחפש, אבל מצד שני גם לקח לנו לא מעט זמן לזהות שמדובר בזמר האחד והיחיד משה פרץ שהחליט לעבוד על כל הנוכחים במסיבה ולהגיע עם מסכה שמכסה כמעט את כל הפנים. מגיע לו מקום שמיני לא?

במקום השביעי - ליהיא גרינר

אז לא, לא התבלבלנו וכתבנו את שם המתחפשת בכותרת, אלא כי לגמרי התכוונו לתחפושת בדמותה! הקומיקאית שירלי לוי החליטה להתחפש לכוכבת השעה, זמן קצר לאחר שכל פרשיית הסילוק של אביבית בר זוהר מהחתונה שלה עלה שוב לכותרות. בתחפושת של כלה עם הכיתוב המפורסם של גרינר לבר זוהר "את רק נחתת יה ***, מאיפה יש לך חבר חדש?"

במקום השישי- בריטני ספירס

טיילור מלכוב
טיילור מלכוב | צילום: imtomamos@

נראה שמשוחררת הטריה והרווקה החדשה בביצה טיילור מלכוב יש הרבה זמן פנוי, כך שהרימה לכבוד פורים הפקה מטורפת במסגרתה התחפשה לבריטני ספירס בכל מיני פרקי זמן בקריירה, ושיחזרה כמה מהלוקים האייקונים של הזמרת המפורסמת מ- hit me baby one more time, לשיר toxic עם הצצה קטנה ל ooops i did it again. תודו שהיא נראית נפלא!

במקום החמישי - פמלה אנדרסון

דיאן שוורץ
דיאן שוורץ | צילום: אמיר מאירי לאירוע YOLO. מתחם VIP של סוכנות יולי

עם יציאת הסרט הדוקומנטרי על חייה, חזרה פמלה אנדרסון לכותרות וכוכבת "האח הגדול", דיאן שוורץ החליטה להחזיר אותה גם לחיים כאן בישראל, כשהתחפשה לסטארית של שנות ה-90 בבגד גוף קטנטן. הדוגמנית המקומית הפתיעה בתחפושת שלא מותירה הרבה מקום לדימיון.

במקום הרביעי - האלה בסתת

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Eden Fines (@edenfines)

כשהיא בלי הרבה שעות שינה וזמן קצר לאחר שנחתה בישראל לאחר שהות בניו יורק, הדוגמנית עדן פינס כמעט נתקלה בבלתם אך ברגע האחרון מצאה מאפרת גוף לתחפושת שלה. למרות שלקח לנוכחים כמה דקות להבין במי מדובר, התברר כי זוהי הדוגמנית היפה שכיסתה את גופה בצבע והתחפה לאלה היווניה בסתת שהייתה אלת החתולים. מרשים הא?

במקום השלישי - פני צלקת

יעל שלביה, עומר אדם
יעל שלביה, עומר אדם | צילום: שוקה כהן לסוכנות ''ITM'' בשיתוף רנואר

בהופעה נדירה בהחלט החליטו יעל שלביה ועומר אדם להתייצב שלא כהרגלם באירוע מתוקשר, כשהם עוטים על עצמם תחפושת זוגית. השניים, החליטו להיכנס לדמותם של אל פצ'ינו ומישל פייפר מתוך הסרט "פני צלקת" וגנבו לכולם את ההצגה.

במקום השני - ריהאנה

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Eden Ben Zaken (@edenben_zaken)

מספר שבועות אחרי שריהאנה חשפה את ההריון השני שלה באירוע הסופרבול, החליטה הזמרת ההריונית עדן בן זקן להיכנס לדמות ולגלם את דמותה של הזמרת העולמית ואף צילמה סרטון מושקע הלקוח מתוך ההופעה. לצידה התייצב גם בעלה של עדן שוקי ביטון, שנכנס לדמותו של בן זוגה של ריהאנה - אייסאפ רוקי.

ובמקום הראשון - מסי

אירה דולפין
אירה דולפין | צילום: אמיר מאירי לאירוע YOLO. מתחם VIP של סוכנות יולי

סביר להניח שלא מעט ילדים יתחפשו היום לכוכב הכדורגל המצליח והאהוב אבל סביר להניח שאף אחד לא ישקיע ככה! אם עוד לא הצלחתם לזהות מי מסתתר מאחורה הדמות הארגנטינאית (ובצדק, זה מאוד קשה), נגלה כי מדובר במאמנת הכושר אירה דולפין שבילתה שעות באיפור וארגון כדי להגיע לתוצאה המדהימה הזו. אין ספק שבשבילנו - מגיע לה המקום הראשון.