כבר ניהלו רומן בעבר? יעל שלביה חושפת את ההיכרות המוקדמת עם עומר אדם ועושה סוף לשמועות

זוכרים איך כבר ב-2018 היו דיווחים על זוגיות בין עומר אדם ליעל שלביה? כעת, חושפת הדוגמנית מה בדיוק היה שם ועושה סוף לשמועות על הריון

יעל שלביה, עומר אדם
יעל שלביה, עומר אדם | צילום: אינסטגרם

לפני כמעט שנה זה סוף סוף קרה – אחרי שמועות ותמונות פפראצי משותפות הזמר עומר אדם ויעל שלביה פרסמו לראשונה תמונות זוגיות שלהם, ונתנו תוקף רשמי למערכת היחסים בינהם. אך השמועות על רומן בין השניים הגיעו עוד שנים רבות לפני, אי שם ב-2018, אז דווח בכל מדורי הבידור כי השניים בתחילתה של זוגיות. בזמנו, השניים הכחישו את הקשר ועכשיו, אחרי חמש שנים וסטטוס שונה לחלוטין – שלביה חושפת בדיוק מה היה שם.

כתבות נוספות:

בסשן "שאלות תשובות" שערכה בחשבון האינסטגרם שלה, נשאלה שלביה על השמועות על הרומן הישן ומבלי להתבלבל ובפתיחות גמורה ענתה הדוגמנית היפה את התשובה הבאה: "לפני כמה שנים אני הייתי ילדה ועומר היה במקום אחר בחיים שלו" כתבה לצד תמונה משותפת מאותה התקופה. "אני מאמינה שכל אחד מאיתנו היה צריך לבור בדיוק את המסע הפרטי שלו כדי שנגיע לאן שהגענו היום, עם היכולת לאהוב ולהכין אחד את השניה. כל דבר קורה בזמנו" הוסיפה.

יעל שלביה ועומר אדם
צילום: אינסטגרם

עוד הגיבה לראשונה על השמועות כי היא נמצאת בעיצומו של הריון ראשון מהזמר המסלסל, ידיעה שהחל לרוץ ברשתות החברתיות בשבועות האחרונים וכביכול היוותה הסיבה למעבר לדובאי. "לא!" נחרץ ענתה לגולש ששאל האם היא בהריון והוסיפה "בעזרת ה' בעתיד" כשהיא נראית ברקע אוכל סושי נע.

יעל שלביה ועומר אדם
צילום: אינסטגרם