הפתעה! אמילי קופר מחפשת דירה עם הבסטי מ"האח הגדול"

אחרי שפיתחו מערכת יחסים משמעותית בבית "האח הגדול", אמילי קופר בוחרת לעזוב את בית ההורים באשדוד והחליטה יחד עם הבסטי שלה לאחד כתובות ולחפש יחד דירה בתל אביב. מה עידן יחשוב על זה?

אמילי קופר יצאה רק לפני פחות משבועיים מבית "האח הגדול" היישר לבית הוריה באשדוד ונראה כי הכוכבת העולה כבר לא מעוניינת לגור עם אמא ואבא, אלא רוצה להתחיל לחיות את החיים האמיתיים. אחרי שהתגוררה בנפרד, ועם לא מעט שותפים בני גילה, החליטה דיירת הריאליטי לעבור לעיר הגדולה תל אביב - ולא תאמינו עם מי.

אין ספק שקופר על הגל, רגע אחרי שיצאה מהבית היא לוהקה למחזמר חנוכה חדש בו תגלם את המלכה הרעה ציזקי במחזמר "גבורת המכבים" וגם חזרה לטייטל שלה כ"רווקה", לאחר שהיא ועידן גלפר החליטו להיפרד כידידים ולא להמשיך את הרומן מהבית. כעת, היא עומדת בפני הרפתקאה שווה במיוחד, כשהיא מחפשת דירה עם מי שהייתה החברה הכי טובה שלה לבית הסגור, עינב שרי.

אמילי קופר, עינב שרי
אמילי קופר, עינב שרי | צילום: אינסטגרם

אחרי הכימיה בבית "האח הגדול" השתיים החליטו לאחד כתובות, כך על פי הסטורי שהעלתה קופר אמש לרשתות החברתיות לאחר שנשאלה מה טיב היחסים בינהם, עכשיו כששתיהן הודחו. "אני ועינב כבר כמו אחיות" היא כתבה והוסיפה "אין ספק שזכיתי בחברה לחיים, אנחנו נפגשות כל יום ומחפשות דירה בתל אביב יחד".