"הייתי שבורת לב ועצובה": שרית פולק מוציאה ספר שכתבה רגע אחרי הפרידה מסטטיק

"הייתה לי תקופה חלשה נפשית", סיפרה שרית פולק בהשקת הספר החדש שלה וחשפה איך מהמקום הפחות טוב החליטה לכתוב. למרות שנראה שכל הטקסטים נכתבו על בעלה לשעבר סטטיק, היא ממהרת להבהיר "זה אמנם נראה אבל זה סיפורים אחרים". צפו בראיון המלא

זמן צפייה: 05:34

את שרית פולק אתם מכירים כבר כמה שנים טובות, תחילה כבת הזוג של סטטיק, ולאחר מכן גם כדיירת "האח הגדול" ב-2021. זמן לא רב אחרי שיצאה מהבית, עלו היחסים בין השניים על שרטון וזה לא סוד שעברה על הצעירה תקופה לא פשוטה, לצד הגירושים והשמועות שבאוויר. היום, אחרי עבודה קשה וממושכת, אפשר להכריז שפולק היא גם יוצרת, כשהשיקה את הספר הראשון שלה- "רע מהסוג הטוב", באירוע מושקע לצד החברים הקרובים והמשפחה בבר המסעדה נורדר בת״א. אפילו האקס, הרווק הטרי שלאחרונה סיים מערכת יחסים עם רונה לי שמעון הגיע לפרגן.

שרית פולק
שרית פולק | צילום: אור גפן

"אומרים שכשטוב לך אתה לא כותב וכשרע לך אתה כן כותב" שיתפה פולק, שכותבת מגיל 14 למגירה ורמזה אולי על התחושות בתקופה האחרונה. "בפרק זמן הזוגיות שלי לא הצלחתי לכתוב. כשעברתי לתל אביב הייתה לי תקופה כזו מאוד חלשה נפשית הייתי שבורת לב והייתי עצובה. היה לי רע אמרתי לעצמי 'אני כותבת'. ואנחנו מתחילים מתקופת החתונה וממשיכים לכל ההסלמה שנקראים החיים שלי בשנה האחרונה".

אז אם יצא לכם לקרוא את מילות האהבה והאכזבה ממנה בהצצות שנותנת פולק לספר החדש שלה בחשבון האינסטגרם שלה, בטוח חשבתם שמדובר בטקסטים על האקס המפורסם, אבל לטענתה זה לא המצב. "זה אמנם נראה, אבל הוא לא הגבר היחידי שהיה לי בחיים. אמנם לתקופה מסויימת ראיתי אותו כגבר האחרון שלי בחיים אבל זה לא המצב. אנחנו פרודים כבר שנה וחצי וזה דווקא על סיפורים אחרים לגמרי", עוד הוסיפה, "מי שמכיר אותי יודע שאני לעולם לא אעקוץ והאחרון שאני אעשה לו את זה זה למי שהיה בעלי". אם עדיין נשארתם סקפטים, פולק ביקשה להבהיר כי "כל משפט שפרסמתי הוא לא נבע מעקיצה על האדם שכולם חושבים שזה עליו, הוא גם היה פה היום אז אם הייתי עוקצת אותו לא נראה לי שהייתי מזמינה אותו".

סטטיק באמת כאן היום, בסטטוס של רווק. מה זה עושה? יש רצון לקאמבק?

"זה שהוא רווק לא אומר שאני או הוא אוטומטית חושבים על קאמבק. לא, כל אחד בחיים שלו".

סטטיק, שרית פולק
סטטיק, שרית פולק | צילום: אור גפן