היא אמרה "כן"!: מלכת היופי מור ממן עומדת להתחתן בשנית

היינו צריכים לצפות את זה מגיע? פחות מחודש לאחר שחשפו את הזוגיות ברשתות החברתיות, מלכת היופי לשעבר מור ממן ובן זוגה הטרי שלום רהב משולם מאורסים ועומדים להתחתן!

מור ממן
מור ממן | צילום: אינסטגרם

זה היה מהיר! חודש בדיוק חלף מאז קראתם כאן ברשת13 כי מלכת היופי במיל' מור ממן נמצאת במערכת יחסים טרייה עם גבר גרוש, אב לשלושה וכעת נראה שהם ממש מוכנים לשלב הבא. אולי היינו צריכים לחזות את זה בא כשהחליט להשיק את הזוגיות ברשתות החברתיות כשכינה אותה "אשתי" אבל אמש, בשעת לילה מאוחר במהלך טיול בכותל המערבי, כרע שלום רהב משולם בן 41 ברך והציע לממן להיות לו לאישה.

הטבעת שקיבלה. מור ממן
הטבעת שקיבלה. מור ממן | צילום: אינסטגרם

 

ממן, שאפילו עוד לא הספיקה לשתף אף תמונה משותפת לא היססה ותיעוד של טבעת היהלום החדשה שלה ישר עלתה לסטורי עם הכיתוב "yes". כזכור, אלו יהיו הנישואים השניים שלה, לאחר שאלו לבעלה לשעבר פרנק אמסלם לא צלחו. השניים התגרשו לפני כשנתיים לאחר שהביאו שני ילדים לעולם. ממן, שנמצאת במגמת התחזקות מאוד גדולה בשנים האחרונות, בעיקר מאז נישואיה לפרנק, החלה בחודשים האחרונים להעלות סרטוני אמונה ודת, ואף החלה למכור כל מיני מיזמים הקשורים ליהדות. גם בן זוגה הוא חילוני שחזר בתשובה, ומלבד עבודת השם הוא מחזיק במכון אגרוף. שיהיה המון בהצלחה!

רהב משולם
רהב משולם | צילום: אינסטגרם