הלב שוב שלם? אוהד בוזגלו חזר לקשר עם האקסית

לאחרונה סיפר אוהד בוזגלו כי הלב שלו שבור לאחר הפרידה מזוגתו מריה וכי היא הייתה האהבה הכי גדולה בחיים שלו. כעת נראה שהשניים חזרו לקשר ויש סיכוי לקאמבק

אוהד בוזגלו
אוהד בוזגלו | צילום: אור גפן

חיי האהבה של אוהד בוזגלו ידעו לא מעט עליות ומורדות בשנה החולפת. אחרי שניהל מערכת יחסים עם שתי נשים, הספיק להיפרד ולהישאר לבד ולטוס לטורקיה ולבלות עם שתי נשים אוקראיניות וכעת נראה שהלב של כוכב הריליטי חוזר להיות שלם. רק לפני חודש וחצי הצהיר בוזגלו "הלב שלי שבור. האהבה הכי גדולה שלי בחיים הייתה בשמונת החודשים האחרונים עם מריה והיה לנו פשוט ואו. זה היה סיפור הוליוודי של התאהבות ואחכ תסריט לא נורמלי של חיים ביחד. אפילו הבת שלי אמרה לי "בחיים לא ראיתי אותך ככה דביק, מנשק ככה" ועכשיו, נראה שהוא ומריה חזרו להיות בקשר.

אוהד בוזגלו ומריה נקרסוב
אוהד בוזגלו ומריה נקרסוב | צילום: אור גפן

כתבות נוספות במדור סלבס:

לאחרונה אחרי חודשים של נתק חזרו בוזגלו ומריה נקרסוב לבלות יחד ואף נסעו בסוף השבוע האחרון לחיפה למשחק כדורגל בין בית"ר י-ם ומכבי חיפה ובילו לאחר מכן במסעדה. לאחר שעמודי בידור שונים הכריזו על קאמבק מרגש , דאג השורד לשעבר להבהיר כי הם כן חזרו לקשר אבל "עדיין" לא בזוגיות. האם הלב שלו יחזור להיות שלם? אנחנו מקווים בשבילו שימצא את הנחת המיוחל.

אוהד בוזגלו ומריה
אוהד בוזגלו ומריה | צילום: אינסטגרם