שובר את הלב: אורנה דץ מציינת את יום הולדתו של בנה שנפטר

קצת פחות מחודש מאז שהלך לעולמו במפתיע עומר דץ, בנם של אורנה ומשה דץ, ציינה אמו הכואבת את יום הולדתו הראשון מאז מותו. "היום יומולדת ילד שלי" כתבה לצד תמונות שגורמות להזיל דמעה

משה ואורנה דץ עם בנם עומר ז"ל
משה ואורנה דץ עם בנם עומר ז"ל | צילום: מתוך אינסטגרם

בלי שום הכנה מוקדמת, אורנה ומשה דץ איבדו בחודש שעבר את בנם הבכור, השחקן והזמר עומר דץ, שנמצא ללא רוח חיים בביתו בגבעתיים. מאז, ההורים הכואבים שמרו על דממה, עד שבתחילת שבוע שעבר היה זה משה שעלה לראשונה מאז האבדן הקשה על הבמה והופיע, כשפתח ושיתף את הקהל: "להחליט להופיע כשהבן שלך נפטר במפתיע היה נראה לי לא הגיוני. מצד שני, כולנו עוברים דברים לא הגיוניים". הבוקר (שבת) היה זה תורה של אורנה להתייחס למוות בפומבי, כשהעלתה תמונה משותפת וציינה את יום הולדתו של עומר.

לצד תמונות שוברות לב מהעבר, כשהראשונה שבהן היא תיעוד של אורנה, אוחזת בזרועותיה את בנה כשהיה קטן, כתבה את הטקסט הקצר והמרגש: "היום יומולדת ילד שלי." בעולם מושלם, דץ היה צריך לציין היום את יום הולדתו ה-31.

View this post on Instagram

A post shared by Orna Datz (@ornadatz)

כזכור, ב-23 למרץ נמצא דץ ללא רוח חיים בביתו שבגעתיים לאחר שלקה בהתקף אפילפסיה. בהודעה מטעם המשפחה נמסר:"בננו הבכור עומר דץ נמצא היום מת מהתקף של אפילפסיה. ההלם והכאב קשים מנשוא, נודה לכם על התחשבות באבלנו הפרטי". יום אחד בלבד לפני הטרגדיה, השתתפה אורנה באירוע שם שרה "אהבה של אמא" והקדישה את השיר לבנה עומר.