עם אחת סולחה עם אחד מלחמה: שי לי עופרי ושניר בורגיל שלחו הזמנות לחתונה - וזה מה שקרה

החתונה הקרבה של שניר בורגיל ושי לי עופרי ממשיכה לעורר באזז, וכעת נחשף כי השניים השלימו עם סתיו קצין והזמינו אותה לחתונה אך היה גם מי שנשאר מאחור וטען "החתונה שלך מעניינת לי את התחת, תתבגרי"

שניר בורגיל, שי עופרי
שניר בורגיל, שי עופרי | צילום: אינסטגרם

בעוד שלושה שבועות יצעדו הזוג האהוב שי לי עופרי ושניר בורגיל בשביל חופה ויהפכו לבעל ואישה לאחר שהכירו בשנה שעבר בין כותלי בית "האח הגדול". למרבה ההפתעה את האירוע כולו ינהלו השניים כשיש להם אחריות הרבה יותר גדולה על הכתפיים, כשהם מצפים לבייבי הראשון שלהם. אז בין ההכנות הסופיות, מסיבת הרווקים והרווקות החלו השניים לשלוח הזמנות. אחרי שסיפרו לנו בראיון השבוע כי תהיה נוכחות של הקולגות לריאליטי ברגע המרגש, כעת נחשף מי נכנס לרשימה ומי לא.

רק בבוקר נשאלה סתיו קצין האם היא תוזמן לחתונה, וענתה בסטורי שהיא לא קיבלה הזמנה, שהחתונה קרבה ואם הייתה מוזמנת היא כבר הייתה יודעת. אך לא עברו שעות רבות והיא קיבלה את ההזמנה המיוחלת ובכך, הסתיימה הסאגה בינהם ונראה שהם ליבנו את הדברים. "גברת, היה לך ספק שלא תקבלי הזמנה"? כתבה לה עופרי ואף תיעדה את ההתכתבות מהוואטסאפ בסטורי שלה. "סוף סוף" ענתה הברבי והוסיפה "חשתי שזה לעולם לא יגיע".

סתיו קצין ושי לי עופרי
סתיו קצין ושי לי עופרי | צילום: אינסטגרם

 

מי שפחות שמח הוא ליאל קוצרי, שלא קיבל הזמנה ואף עופרי אמרה בראיון ל"ערב טוב" שהוא לא יוזמן כי היא לא רוצה שהוא ישמח לאיד. הוא בתגובה העלה סטורי כועס בו כתב: "שמישהו יסביר לזוג הצומי שלא מסרבים למכור אייטמים שלהם על האירוע שלהם' שרק לפני שבוע בשאלות תשובות שלי איחלתי להם מזל טוב ואמרתי שהכל מאחוריי! שירדו לי כבר מהגב! שומעתתתתתתתת החתונה שלך מעניינת לי תתחת! לא ציפיתי להיות מוזמן כי אין לי שום קשר אלייך ולבעלך! תתבגרי כבר ימעייפת!!!! תתעסקי בלהיות כלה ולא להאכיל כתבים בצומי״.

ליאל קוצרי
ליאל קוצרי | צילום: אינסטגרם