סלינה גומז ודה וויקנד יוצאים

טיילור סוויפט בהלם! סלינה גומז והזמר דה וויקנד נתפסו מתנשקים

זמן צפייה: 00:35

אם שנת 2016 הייתה בסימן פרידות ושברונות לב, נדמה שהשנה החדשה מביאה עימה זיווגים חדשים ובלתי צפוים, מהחיבור הלא רשמי בין חואקין פיניקס ורוני מארה על סט "מריה מגדלנה" עכשיו מגיע זיווג חדש ומפתיע לא פחות שהתחיל גם הוא מחיבור מקצועי.

מצד אחד, אחד הזמרים הכי מצליחים של השנים האחרונות, שנחשב לילד הפלא של המוזיקה האמריקאית כאשר ברזומה הרומנטי שלו מערכת יחסים עם אחת הדוגמניות המצליחות מעבר לים, מצד שני היא זמרת ושחקנית מצליחה מאוד כאשר ברזומה שלה נמצא רומן עם שחקן הוליוודי מוכר ואקס מפורסם ומיתולוגי. קבלו את הזוג החדש בבביצה: דה וויקנד וסלינה גומז.

 

The Weeknd and Selena Gomez were spotted together ?

A photo posted by Our Generation Music (@ourgenerationmusicco) on

השניים הכירו לאחרונה כאשר שניהם הופיעו מעל בימת תצוגת האופנה של חברת ההלבשה התחתונה "ויקטוריה סיקרט", שניהם זימרו להם על הבמה כאשר בין הדוגמניות על המסלול הייתה לא אחרת מאשר האקסית שלו, בלה חדיד. מי אמר אקוורד ולא קיבל?

עכשיו אתר החדשות E! news מפרסם תמונות של הזמרת בת ה-24 והזמר בן ה-26 כאשר הם מחובקים ומתנשקים מחוץ למסעדה בסנטה מוניקה, מקורב לשניים מספר שהם שהו במסעדה 3 שעות והם יצאו ממנה "מאושרים ושמחים".

New couple alert??? #selenagomez and #theweeknd ?

A photo posted by Celebrity & Entertainment News (@15secondsofpop) on

כדי להבין את גודל הסקנדל ששלח עשרות בנות נוער בוכיות אל הטוויטר כדי לבכות את מר גורלן, הנה הסבר קצר למה הרומן הזה שערורייתי: דה וויקנד יצא בעבר עם הדוגמנית בלה חדיד, אחותה של הדוגמנית ג'יג'י חדיד, שהייתה חברה של גומז. עכשיו תארו לכם את גודל המבוכה במפגש הבא של סקווד הפאקצות של טיילור סוויפט.

החדשות הטובות עבור סלינה שהיא בדרך לגמילה מהאקס ג'סטין ביבר ( איך אפשר להאשים אותה בהתמטטות שלה אחרי הפרידה המתוקשרת) ועבור דה וויקנד זה התקדמות נוספת, עכשיו הוא יוצא עם מישהי שיש לה אשכרה הבעה בעיניים. מזל טוב

עוד ברשת סלבס:

פרסום ראשון: פאר טסי נתפס נוהג ללא חגורה

כל הפרטים על חתונתם של אדוה דדון וגלעד שלמור

פרסום ראשון: קרן מיכאלי בזוגיות חדשה

מיליון או דולר: בכמה משכיר אייל גולן את הפנטהאוז שלו?