מסיבת יום ההולדת הפרועה של כוכבת "שש אמהות"

כוכבת "שש אמהות", נעמי הורוביץ חוגגת יום הולדת וטלטלה מפתיעה בחברת "תנובה". רכילות עסקית

זמן צפייה: 01:40

| אשת העסקים המצליחה וכוכבת "שש אמהות", נעמי הורביץ חגגה 43 במסיבה צנועה בלוקיישן מוכר, מסעדת "ניטאן תאי" שם הכינו לה עובדיה חגיגה פרטית ואינטימית. השף שחף שבתאי שעסוק בפתיחה של המסעדה בגרמניה הגיע לחגיגה והיה אחראי על התפריט המפנק. סאני אדרי השף קונדיטור דאגה לעוגה והבעל האוהב, חיים הורביץ הפתיע עם להקת רקדנים שעלו על הבר והרימו את המקום. מי שפיקח על הכל, היה איש יחסי הציבור  של הורביץ, ערן קליגר.

ותודה לבן הזוג שלי
ותודה לבן הזוג שלי
על הרקדנים
על הרקדנים
עוגת מושלמת
עוגת מושלמת

| טלטלה בתנובה: סמנכ"לית התקשורת וקשרי הממשל של החברה, אלונה אריאלי להב, הודיעה היום (חמישי) על רצונה לסיים את תפקידה. אריאלי להב הובילה את תנובה במשבריה הקשים ביותר כמו מחאת הקוטג', משבר "אדום אדום". בנוסף הובילה בין היתר את מכירת תנובה לברייטפוד הסינית, השקת המחלבה החדשה בתל יוסף, פתיחת שוק הבשר לייבוא ועוד. מדובר באחת הפרישות המפתיעות במשק מאחר ואריאלי להב חלק בלתי נפרד מהחברה במשך שמונה וחצי שנים בהן הייתה בחברה.

אריאלי להב מסרה בתגובה: "תנובה הייתה לי לבית במשך יותר משמונה וחצי השנים האחרונות. זכיתי לתפקיד מאתגר, מורכב וממלא הן בהיבט המקצועי והן בהיבט האישי בחברה עם עובדים ומנהלים מדהימים שנוגעים בכל בית ובכל משפחה בישראל. אני מודה לעובדים ולמנהלים של תנובה ולצוות המצוין שלי שליווה אותי לאורך השנים. תודה למנכ"לי תנובה שליוויתי לאורך השנים – ליעד כהן, אריק שור ואייל מליס, ולבעלי החברה בעבר ובהווה – אייפקס, מבטח שמיר, הקיבוצים וקבוצת ברייט פוד. עבורי 'האוטו שלנו גדול וירוק' זה לא רק שיר אלא דרך חיים. כעת אני עם פני לאתגרים הבאים  והמרגשים אשר עומדים לפתחי".

מנכ"ל תנובה אייל מליס מסר: "אני רוצה להודות לאלונה מעומק ליבי בשמי ובשם כל עובדי ומנהלי קבוצת תנובה על תרומתה המשמעותית לקידומה ולהצלחתה של תנובה לאורך תקופה כה ארוכה ומאתגרת. אלונה הובילה במקצוענות, במחויבות ובמסירות את מערכות היחסים של הקבוצה עם התקשורת ועם הרגולטורים השונים. אלונה היא מנהלת מוכשרת, אשת אסטרטגיה ושחקנית נשמה שהייתה שותפה מלאה להצלחות ולאתגרים של תנובה ולזכותה ירשמו הרבה הישגים. אני בטוח שהיא תמשיך להיות מנהלת מובילה בשוק גם בעתיד".

טלטלה את תנובה. אלונה אריאלי להב
טלטלה את תנובה. אלונה אריאלי להב

| כמו בכל שנה גם השנה נערך כנס הנדל"ן של מרכז הבנייה הישראלי אותו יזם יו"ר המרכז, ערן רולס במלון רויאל ביץ' אילת. למעלה מ-2500 איש הגיעו לכנס החשוב בתחום בו הוצגו חידושים בתחום. על החלק האומנותי בכנס היו אחראים להקת אתניקס, עברי לידר שאירח את ברי סחרוף ומועדון הקצב של אביהו פנחסוב. עוד לקחו חלק בכנס: שר האוצר משה כחלון, מנכ"ל קבוצת חג'ג', יובל צלנר, דפנה שחר, מנכ"ל אפריקה ישראל, אורן הוד, בעלי קופיקס, אבי כץ, יו"ר אלדר, אמיר שאלתיאל, עמוס לוזון ואירית רחמים ובכירים נוספים.

ערן רולס ואירית רחמים ועמוס לוזון
ערן רולס ואירית רחמים ועמוס לוזון

| אב השנה: איש העסקים ובעלי קבוצת הסופרים המצליחה "ויקטורי", אייל רביד, לקח הפסקה מהעבודה האינטנסיבית כדי להפתיע את בנו. השניים המריאו למשחק של טוטנהאם נגד צסק"א מוסקבה באצטדיון וומבלי בלונדון במסגרת ליגת האלופות .

חוגגים. הרבידים
חוגגים. הרבידים

| קרוב לשלושה חודשים אחרי שהביאה לאוויר העולם את בתה הראשונה, נסה, מגישת החדשות דוריה למפל ובן זוגה, מנכ"ל רדיו תל אביב, אבי משולם נהנו מערב רומנטי זוגי בפרמיירה החגיגית של "מצחיקונת" שנערכה אמש (רביעי) בתיאטרון הקאמרי.

דוריה למפל ואבי משולם. צילום: אור גפן
דוריה למפל ואבי משולם. צילום: אור גפן

עוד במשחקי הכסף

מי הישראלית שטיפלה במלאכיות של "ויקטוריה סירקט"?

פרסום ראשון: הפרידה הדרמטית של מייקל לואיס

יורשת המיליארדים קוטפת קמפיין יוקרתי במיוחד

יעל נזרי ואלינור קופלר חוגגות יום הולדת 

ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן