קנה לי ורד

פרחים הם לא רק רומנטיקה – הם גם מזור ללב שבור, בקשת סליחה, אירוע חשוב. כך תדעו לבחור את הזר הכי מתאים

רומנטיקה ופרחים הולכים יחד משחר ימי ההיסטוריה. כנראה שבתקופת התנ"ך המבחר היה מצומצם בהרבה, אבל מה שבטוח – גבר אוהב תמיד פינק את זוגתו בזר חרציות שקטף בדרך חזרה מהמרעה. פרחים הם התחלה טובה לכל אירוע, מבקשת סליחה ועד כריעת ברך רומנטית במסעדה יוקרתית. אז רומנטיקה היא מאסט, ופרחים הם חלק ממנה. רוצים לדעת איך עושים את זה? לקראת ולנטיינ'ס דיי, חג האהבה הבינלאומי, הנה המדריך השלם לבחירת הפרח הנכון לאנשים הנכונים. פרחים בצבע הנכון, בריח המושלם ובשילוב המתאים יכולים להיות חוויה רומנטית אמיתית.

מי אוהב אותך יותר ממני
לפגישה הראשונה מומלץ לבחור פרחים בצבע רך ונייטרלי. זר בגוני סגול או ורוד בהיר יהיו מושלמים. ורדים וליזיאנטוס יתאימו במיוחד – התפרחת האוורירית של הליזיאנטוס מתאימה, ולוורד הרי אין מתחרים בתחום הרומנטי. אבל צריך להיזהר לא להגזים: גם ורד בודד בצבע לבן יכול להיות מושלם לדייט הראשון. בפגישות הבאות צריך ממש להרשים, זה שלב חשוב שאיתו מגיעים זרים גדולים של ורדים אדומים, עציץ סחלב ורוד או בוקטים צפופים ונמוכים בצבעי בורדו, אדום ויין.

הצעת הנישואין מגיעה בסופו של תהליך החיזור, ומכיוון שהוא החלק המשמעותי ביותר חשוב להשקיע בתפאורה. כדי לעשות את זה כדאי לדאוג לכמה עשרות ורדים פתוחים בגוני בורדו, אדום, ורוד וסגול ולפזר עלי כותרת על הרצפה, המיטה או השולחן – ובעצם, בכל מקום שבו יתקיים הטקס הרומנטי הזה. את הטבעת מטמינים אי-שם בחדר, מתחת לאיזה עלה או שניים. עוד דרך נהדרת לעשות את זה היא למלא תיבה דקורטיבית אדומה בשפע של פרחים ונצנצים, ובתוכם להניח שקיק שבתוכו הטבעת הנכספת. ההצלחה, בשני המקרים, מובטחת.

כל אחד והפרח שלו
להרשים זה יופי, וחשוב לבחור את הפרחים לפי טיב הקשר וסוג האירוע, אבל אסור להזניח גם את הטעם האישי. איך יודעים איזה פרח הכי מוצלח בעיני בן או בת הזוג? במרבית המקרים, התשובה נעוצה באופיו של המקבל. אנשים צנועים וביישנים יקבלו בשמחה זר מפרחים לבנים כמו שושן צחור, ליליות, ורדים או ליזיאנטוס, שיישזרו בזרים בגובה אחיד בשילוב ענפי קישוט ירוקים.

אשת עסקים וגבר קרייריסטי יעדיפו פרחים בצבעים חזקים, כמו זרים בגוני כתום, חמרה וחרדל, שיתקבלו בעזרת שילוב של ורדים וליליות כתומים, קרטמוס או אכילאה פרקר. אלה יישזרו בגובה נמוך לזר משרדי או בשזירה גבוהה לזר פינתי.

לבעלי טעם יוקרתי במיוחד מומלץ להביא עציץ סחלבים פורח בגוני ורוד או לבן, או זר שזור מסחלבים מסוגים שונים. הרומנטיים ישמחו לפתוח את הדלת לשליח שמחזיק בידיו קופסאות פרחים, שמראן יוקרתי מאוד. מדובר בקופסה גדולה קשורה בסרט סאטן אדום רחב, שבתוכה תריסר ורדים אדומים וביניהם ירק. זר סקסי ביותר יתבל מפרחי אנטוריום בצבעי אדום ובורדו, ובהם ישולבו אלמנטים מנצנצים ופרחים אקזוטיים כמו הליקוניה וסחלב.

ומה עם מצב הרוח?
יש דבר אחד חשוב, שנלמד בדרך הארוכה ומלאת הפינות החדות: פיוס כהלכתו כולל פרחים. והרבה. וכשבן או בת הזוג כועסים, זר הפרחים עשיר וצבעוני יעשה יופי של עבודה. דאגו לשלב פרחים בשלל צבעים: ורודים, סגולים וצהובים, כתומים ואדומים. זרים צבעוניים כאלה הם מאוד אופנתיים, ותמיד מתקבלים בשמחה רבה. ובל נשכח,
פרחים יכולים לטפל גם בעצב עמוק – אותו ניתן לשכך בעזרת בוקט צפוף ונמוך שבין פרחיו משולבים סוכריות ולב קטן.

אבל העצה הכי טובה בנוגע לפרחים היא פשוט לתת אותם. לא חשוב למי, לא משנה באיזה אירוע מדובר – זה תמיד עובד.

שלומי אילני הוא מעצב הבית של רשת ZER4U