תיבת נח החדשה: הזוגות הכי גדולים מהחיים

אין בעולם אהבה כמו אהבה של אמא? ובכן, מה לגבי האהבה של ביונסה וג'יי זי, תלמה ולואיז, ברק ומישל, ואהבתו התכלכלה של יאיר נתניהו? קבלו את כל הזוגות הכי חזקים עם סיפורי האהבה הכי עוצמתיים

ביוסה וג'יי זי מתוך הקליפ ל"אייפשיט" בלובר
ביוסה וג'יי זי מתוך הקליפ ל"אייפשיט" בלובר | צילום: צילום מסך

ביונסה וג'יי זי

חד וחלק, ללא עוררין, אקסיומה מן הטבע, עובדה מדעית, דאוס אקס מכינה, מ.ש.ל, עשרת הדיברות, תרי"ג מצוות, נקודה סימן קריאה, טובים השניים מן האחד, שלם שגדול מסך חלקיו, לב שבור הוא לב שלם, האלמנט החמישי, חוקי המשיכה, חוד החנית של האנושות, מתנה שממשיכה לתת. שכחתי משהו? כמעט מגוחך להציג את שני אלה, המקס ומוריץ של תעשיית המוזיקה בפרט ותעשיית הבידור העולמית בכלל, "ביליארד דולר במעלית" כפי ששרה מלכתנו.

מערכת היחסים שהפכה פומבית בשנת 2002 עם הסינגל המעולה "'03 Bonnie & Clyde", הפכה לחתונה בשנת 2008, שהובילה לכמה סטירות מסולאנג', שהובילו לאלבום המופת "למונייד" מ-2016 ומאז השאר היסטוריה שעדיין ממשיכה לכתוב את עצמה. תאהבו אותם או תשנאו אותם, הם הבלתי מנוצחים בהכל. פשוט בלתי אפשרי לחשוב על עוד זוג שיכול לעשות באמת מה שבא לו, מתי שבא לו, והעולם יאכל את זה ויתמוגג. הקליפ הבלתי נשכח ל"APESHIT" בלובר הוא דוגמה מצוינת לנקודה אחת בתרבות הפופ שהינה לא פחות מיצירת אמנות שעומדת בפני עצמה. מעבר לכוח העצום שלהם כזוג, מדובר בייצוג שעדיין לא נראה כמותו לקהילה השחורה בארה"ב, והקמפיין המשותף שלהם לטיפאניז הוא עוד חוליה נוצצת בשרשרת יהלומים (ליטרלי) תרבותיים שלא נותר אלא. כמאמר השיר  Heard about us"":

No need to ask you heard about us"

Already know you know about us

No need to ask you heard about us

No need to ask you heard about us

Watch your mouth when you around us"

 

דיוויד בואי ואימאן

אחד הזוגות הכי יפים אי פעם שהלכו על אדמת כדור הארץ, שילוב כמעט מיסטי בין גאונות מוזיקלית וזיקית אופנתית כמו בואי, לאחת הדוגמניות הכי מצליחות בעולם כמו אימאן. מי מאיתנו לא הביטה בה בערגה בתפקיד קליאופטרה בקליפ של מייקל ג'קסון, מי מאיתנו לא חשב לעצמו מהיכן נובע מעיין ההטרלות של בואי, ומי מכולנו לא היה מת להיות זבוב בסלון של שני אלה כשהם עושים קידוש וקוראים עיתונים של שבת. הזוג שסיפק אינספור לוקים איקוניים עמד איתן ושמר על פרטיות מעוררת קנאה – וידע להפיל לסתות כשצריך. פשוט מהממים.

 

תלמה ולואיז

סוזן סרנדון וג'ינה דיוויס הן האימהות שכולנו רוצות, החברות שכולנו רוצות, הנשים עם הביציות הכי גדולות שאנחנו מעריצות. מערכת היחסים הזאת שהיתה פורצת דרך עוד בשנת 1991, שנת יציאת הסרט, היכתה גלים כבר אז. גם ההופעה של בראד פיט בלי חולצה לא הצליחה להוריד ולו במעט מהזוהר של חֲבֵרוּת בלתי מתפשרת, חתירה בלתי נלאית לחופש מוחלט, וחוסר יכולת להתיישר לפי מה שהחברה מצפה מהפרט להיות. פאקינג מלכות וסמל תרבות ל"סורי נוט סורי" עוד מלפני שזה נהיה מוטו מגניב על תיקים בשוק הכרמל.

 

רופול ומישל ויסאז'

חייבת להבין ולדעת הכל על מה עשתה מישל ויסאג' שזכתה לכזאת חברות ארוכת שנים עם רופול צ'ארלס, מלכת הדראג האגדית שתרומתה לתרבות זה לא באמת משהו שניתן לכמת במילים. אבל אפשר לנסות.

האיש וגאון השיווק ששם את תרבות הדראג בעין הסערה של המיינסטרים, שיצר קאלט מלעשות את מה שהוא הכי טוב בו, לא שוכח אף פעם להביא את ויסאג', חברתו משכבר הימים, לכל פרויקט באשר הוא. מה שהתחיל כחברות מועדונים וטוק שואו בניינטיז – הגיע היום למעמד של סלבס בדרגת איי ליסטרז. העובדה שרופול לא זז מילימטר בלי מישל ושהיא מעורבת בכל פרנצ'ייז של "המירוץ לדראג" הוא כיפוף חוקי המשחק וכתיבתם בעצמו. אף אחד לא ינחית לו חברת פאנל, שום מפיק על לא ימציא לו פורמט. הפורמט הוא אני והחברה הכי טובה שלי. וגייז. מה רע?

 

מישל וברק אובמה

הנשיא האפרו אמריקאי הראשון של ארה"ב הביא עימו לבית הלבן כמה נכסים עיקריים מלבד היסטוריה והיסטריה – אישה בשם מישל ושתי בנות בשם סשה ומאליה. מהר מאוד מישל נהייתה הרבה יותר פופולרית ממנו והפכה את הפלטפורמה שניתנה לה בתור הגברת הראשונה ליצירה אמיתית. בין אם זה עידוד ילדים לתזונה נכונה, הבחירה שלה לרדת עליו בפומי עוד כשהיה נשיא, הבאתה של ביונסה לשיר פעמיים בהשבעה שלו והיכולת של שניהם להישאר תמיד כל כך קלאסיים ומעל לרפש של כל ההייטרים. פליז תהיו ההורים שלנו.

 

דניאלה וקוונטין טרנטינו

הדבר הכי מדהים שקרה בעולם הזה אי פעם משחר ההיסטוריה של הדברים הכי מדהימים שקרו בעולם הזה אי פעם, ושכל ההייטרים יתפוצצו!

עוד לא נברא כזה "פלוט טוויסט", עוד לא יבש ההלם מזה שהבן של כריסטוף וולץ דוס שגר בירושלים, עוד לא התאוששנו מהאחיות פיק, ועכשיו זה? מערכת דיגיטל 13 רוצה לשלוח תודות חמות לקב"ה על הבנתו את נפשה העמוקה של מה שאנחנו באמת צריכות – וזה הזוגיות הזאת. פשוט עושה טוב על הנשמה, וכמה שיותר תמונות של קוונטין בג'ימבורי קניון רמת אביב או פארק דינוזאורים בסחנה- יותר טוב.

 

אביבית בר זוהר וליהיא גרינר

הן רבות, הן משלימות, הן שונאות, הן אוהבות, יש חתונה, ההיא נעלבה, זאתי פתחה בסטורי, ההיא ענתה בלייב, הצצה בלעדית למפגש הסולחה, פרטים ראשונים מתוך הקטטה, זה מה שבאמת קרה שם, זה מה שלא באמת קרה שם – למי איכפת?

זאת הזוגיות שאנחנו חייבים בחיים שלנו תמיד, לא מעניין אותי שהכל יח"צ, אני שרופה.

 

יעל פוליאקוב ואילן פלד

זהו. זאת כל הפסקה. יעל פוליאקוב ואילן פלד. אין פזמון, תרקדו.

 

יאיר נתניהו וטוויטר

איזה מתוק היאיר הזה, מה הוא היה עושה בלי טוויטר? איפה הוא היה פורק את כל הזעם הטהור שלו, במועדון חשפנות? די נו הוא ילד גדול ולמד לקח. הייתי ממליצה ליאיר להתלוות אלי למופע של הצ'יפנדיילס כי זה למשל מה שמרגיע אותי ומתוך נחמדות אני מציעה לו לנסות להיפתח לעולמות כאלה. אולי זה יקסום לו, מי יודע. בנתיים הוא נכנס לרשימה הזאת מלווה בבן הזוג טוויטר, כי מה שמופע כחול לא יכול לפתור, ציפור כחולה לגמרי יכולה. אל תבכה, אני בוכה בשבילך.

 

אסי עזר ואסי עזר

איפה אסי עזר היה בלי עזר? זאת שאלה שלעולם לא נדע את התשובה לה כי השניים האלה הם מבצר מבוצר של אהבה עצמית, אגו של פילה בהריון וחוסר מודעות כללי לכל מה שקורה מחוץ לד' אמותיהם. ארז טל הוא בית ספר מעולה לאוננות עצמית, והתלמיד לחלוטין עלה על רבו. התלונות על הטרדה מינית כמעט והצליחו להחדיר סיכה לבלון ההיבריס הזה, אבל רק כמעט. אסי הוא קודש הקודשים, וגם אסי יודע את זה. לא נותר אלא לאחל לכולנו לאהוב את עצמנו לפחות עשירית ממה שאסי אוהב את אסי, כי רק אהבה תביא אהבה.