קוסמטיקה, מוזיקה וסרטים: אלו המפורסמים העשירים ביותר באמריקה

תהילה ועושר יכולים ללכת יד ביד, לפחות עבור כמה ברי מזל שזכו להיות מהמפורסמים העשירים ביותר באמריקה. אז מי מוביל את הרשימה הנוצצת וכמה שווים כולם ביחד?

קיילי ג'נר - המיליארדרית הצעירה ביותר בהיסטוריה
קיילי ג'נר המיליארדרית הצעירה ביותר בהיסטוריה | צילום: getty iages

יוצר מלחמת הכוכבים, ג'ורג' לוקאס, מוביל את הרשימה של המפורסמים האמריקאים העשירים בעולם עם ערך של 5.4 מיליארד דולר. חברת ההפקות של לוקאס, שנמכרה ב-2012 לחברת דיסני תמורת 4.1 מיליארד דולר, הובילה אותו אל הפסגה.

 

לוקאס עוקף ברשימה את יוצר הקולנוע המוערך, סטיבן שפילברג, שנמצא במקום השני עם שווי של 2.8 מיליארד דולר. המקום השלישי הולך למנחת הטלוויזיה, אופרה ווינפרי, האהובה על האמריקאים עם 2.8 מיליארד דולר. אחריה ברשימה נמצא שחקן הכדורסל האגדי, מייקל ג'ורדן, עם 1.7 מיליארד דולר.

 

צילום: getty iages

רק כדי להבין את סדר גודל העושר שלהם, לעשרת המפורסמים העשירים ביותר יש יותר כסף ביחד מאשר התוצר הלאומי של איסלנד.

 

בגיל 20, האחות הצעירה לבית משפחת קרדשיאן/ ג'נר, קיילי ג'נר עם הון השווה ל- 900 מיליון דולר, הפכה השנה למיליארדרית הצעירה ביותר בהיסטוריה שהרוויחה את הונה בעצמה, ואף זכתה לכבוד להצטלם לשער המגזין פורבס. ג'נר מנהלת את חברת הקוסמטיקה שלה, קיילי קוסמטיקס, שהרוויחה יותר מ-630 מיליון דולר.

 

אימפריית קוסמטיקה
אימפריית קוסמטיקה | צילום: getty iages

מי שחולק עם קיילי ג'נר את המקום החמישי, הוא המוזיקאי, איש העסקים ובעלה של קווין בי, ג'יי זי. ערכו מוערך ב- 900 מיליון דולר, הודות לחברות הרבות שבבעלותו. אחריו ברשימה מופיע ראפר ומוזיקאי נוסף, שון קומבס (דידי) עם 825 מיליון דולר.

 

 

צילום: getty iages

הרשימה המלאה של המפורסמים העשירים:

ג'ורג' לוקאס - 5.4 מיליארד דולר
סטיבן שפילברג - 3.7 מיליארד דולר
אופרה ווינפרי - 2.8 מיליארד דולר
מייקל ג'ורדן - 1.7 מיליארד דולר
קיילי ג'נר וג'יי זי - 900 מיליון דולר
דיוויד קופרפילד - 875 מיליון דולר
שון קומבס (דידי) - 825 מיליון דולר
טייגר וודס וג'יימס פטרסון - 800 מיליון דולר