הסרט שפוטין לא רוצה שתראו מגיע לבתי הקולנוע

רותם כהן בזאפה, יום הולדת לבוב מארלי וגם: הסרט שפוטין לא רוצה שתראו מגיע לבתי הקולנוע • כל ההמלצות לבילוי השבוע

"אהבה חסרה"
"אהבה חסרה" | צילום: יח"צ

מוזיקה: רותם כהן בהופעה

 

מתי: 05.02, תחילת מופע: 22:00

איפה: זאפה חיפה

 

עם צאת אלבומו החדש "לא דמיינתי", השני במספר, רותם כהן יוצא בסיבוב הופעות באולמות בכל רחבי הארץ עם שירים משני אלבומיו, בהפקה מושקעת וייחודית שהופכת את המופע לחוויה יוצאת דופן בה הקהל הנאמן של רותם לוקח חלק אינטגרלי ומשמעותי.

 

במופע מבצע רותם את מיטב הלהיטים: אל העולם שלך, רק תחזור, כולם יגידו, בואי נדבר ,אקוט שרי, איזה עולם, לא דמיינתי ועוד רבים וטובים.. הפקת המופע הופקדה בידיו המוכשרות של יוסי מור. אלבום הבכורה שלו ״אל העולם שלך״, זכה להצלחה גדולה, הגיע תוך זמן קצר למעמד אלבום זהב והיווה נקודת פריצה. באותה שנה קטף רותם את התארים "פריצת השנה" בתחנות הרדיו השונות ו"תגלית השנה" של אקו״ם.

 

עם צאת האלבום יצא רותם לסיבוב הופעות מצליח והפך לאחד מהיוצרים המוערכים והמסקרנים, סוחף אחריו קהל נאמן ונלהב שמצביע ברגליים וממלא את הופעותיו עד אפס מקום. באוקטובר 2015 יצא אלבומו השני " לא דמיינתי" שהושק במופע חגיגי בהיכל התרבות בת"א והיה יריית פתיחה מוצלחת לסיבוב ההופעות החדש.

 

**כל הכרטיסים לאירוע נמכרו**

 

טלוויזיה: פסטיבל הקולנוע של YES מציג: ווילסון

 

מתי: 06.02, 22:00

איפה: yes3

 

קומדיה מרירה מתוקה בכיכובו של וודי הרלסון. אחרי שנים של נתק, מחליט ווילסון, בחור בודד ועוקצני, להיפגש עם אשתו לשעבר. להפתעתו הוא מגלה שיש לו בת שעל קיומה לא ידע דבר, שנמסרה לאימוץ כתינוקת. ביחד עם גרושתו הוא יוצא לחדש את הקשר.

 

הסרט השתתף בפסטיבל סאנדנס. מבוסס על רומן גרפי של דניאל קלווס ("העולם שבפנים").

 

מיוחד: חוגגים יום הולדת למלך הרגאיי - בוב מארלי

 

מתי: 09.02, משעה 12:00

איפה: אברהם הוסטל, ירושלים

 

יום שישי בצהריים של מסיבת רגאיי הכוללת הופעה של להקת שושה והברנג'ה ואחריהם די.ג'י Rasta Zion . בסט רגאיי רוטס וקולצ'רס ג'אמייקני.

 

Shusha & the BrandJah
יוצרת וזמרת רגאיי מהשורה הראשונה בארץ, עם קול מלטף וייחודי באזורינו, לביאה אמיתית/ שושה הספיקה כבר להופיע בהמון פסטיבלים, במות ברחבי הארץ ובנוסף עשתה טור בג'מיייקה.

היא מגיעה מהצפון הרחוק ישירות לאברם הוסטל עם להקתה "הברנז'ה", לתת הופעה משובחת עם חומרים ישנים וחדשים שעומדים לצאת בקרוב באלבומה השני.

DJ Rasta Zion
סנדק הרגאיי הירושלמי עם רזומה של מעל ל-15 שנה הוא אורח קבוע בהוסטל שלכבוד שבת הוא בא להעיף אותנו לחופיי ג'מייקה.

 

** הכניסה חופשית **

 

תערוכה: DOUBLE OPERATION - איציק ג'ולי ועדו פדר

 

מתי: 06.02-07.02, 20:00

איפה: מרכז תרבות מנדל, רחוב התקומה 1, יפו

 

מה המשמעות של להיוולד לתוך מערכת? כיצד פועל כוח הפיתוי של מערכות גדולות על מערכות קטנות יותר? ואילו כוחות פועלים על אותה "מערכת רבייה" אינסופית? איציק ג'ולי מציג חלל שמתפקד בין מקדש למחסן של אובייקטים סמליים ואקספרסיביים, אשר מהדהדות בו שאלות לגבי הכוחות הפועלים עלינו מבחוץ ומבפנים, ושואפים להתקדם במחזוריות של בנייה והרס. ביניהם - הצורך הבלתי נמנע של הפרט למקם את עצמו ואת תנועתו בתוך המרחב, באמצעות הזדהות, הטמעה, פירוק והליכה לאיבוד.

 

ג'ולי ממשיך גם את העיסוק שלו בהתחזות, שהחל תחת הכינוי I.G בספרו "ספר הכיוונים", בו התחזה למאייר וגורו, ולאחריו בתערוכה "שמש על יוטה", בה התחזה לאמן וידאו ואנימציה. הרצון לפעול במדיה שלא הוכשר אליה ושאינו מעורה בה, מאפשרת לייצר עמדה של אי-מעורבות ובמנגנון. ליצירה זו שותפים האמנית הפלסטית לי נבו, שמבצעת בפועל את הפרויקט, והתאורן ואמן האור יואב בראל.

 

מחיר: 60₪

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

 

צילום: בן פלחוב

קולנוע: אהבה חסרה

 

מתי: ימים א' עד ש'

איפה: רשת בתי הקולנוע "לב"

 

אחרי "לוויתן" המופתי חוזר הבמאי הרוסי אנדריי זבייגינצב עם דרמה משפחתית רגישה וחכמה, קרה וחמה גם יחד, שמתרחשת על נופיה המושלגים של מוסקבה ושולחת את הצופים בה למסע רגשי שלא יאפשר להם להסיט את העיניים מהמסך. הסרט הוקרן בפסטיבל קאן לתשואות המבקרים, וזכה בפרס חבר השופטים היוקרתי. הסרט הוא אחד מחמשת המתמודדים הסופיים על פרס האוסקר לסרט הזר.

 

בוריס וז'ניה בעיצומו של הליך גירושים סוער. הם לא מפסיקים לריב, ואף אחד מהם לא באמת רוצה שום קשר אחד עם השני - שניהם כבר המשיכו הלאה. בין הנסיונות לפגוע אחד בשני, למכור את הדירה המשותפת ולרצות את בני הזוג החדשים שלהם, נדמה ששניהם שכחו שיש להם בן קטן, אליושה. עד שהוא נעלם.

 

זביינגנצב מציג בסרטו החדש דיוקן קר, מנוכר וחסר רחמים של רוסיה אבל גם מצליח ליצור סרט מספיק הומני ואישי שיישאר אתכם הרבה אחרי שתסיימו את הצפייה בו.

 

למועדי הקרנת הסרט ברחבי הארץ לחצו כאן