הוליווד לא מחכה לטראמפ - אבל לפחות האמנים מרשים לעצמם לדבר

לא צריך ללכת רחוק כדי להבין עד כמה תעשיית הבידור האמריקנית החליטה להקיא מתוכה את אחד מכוכביה, שהפך להיות נשיא. רק תסתכלו על נסיונותיו למצוא זמר להשבעה

מריל סטריפ ודונלד טראמפ
מריל סטריפ ודונלד טראמפ | צילום: רויטרס

הכירו את טובי קית' - זמר הקאנטרי שייכנס לנעליהן של אריתה פרנקלין וביונסה שהופיעו בהשבעות של אובמה, ונחשב לפרצוף הכי מוכר בין רשימת המופיעים בהשבעתו של טראמפ, אם כי ג׳ון וייט, אביה של אנג'לינה ג׳ולי שינאם מתחרה נגדו על התואר.

נכון, אפשר לטעון שזה דווקא יפה מצד דייויד טראמפ לוותר על הכוכבים הגדולים ולבחור בזמר שמחובר יותר לקהל מצביעיו, רק שטובי קית׳ לא היה הבחירה הראשונה שלו (אלטון ג'ון), וגם לא השנייה (סלין דיון), וגם לא השלישית (ג׳ון לג׳נד).

 

>> לכתבות נוספות בנושא

מריל סטריפ נגד דונלד טראמפ, שהגיב: "שפוטה של הילרי"

מיהם הכוכבים שסירבו להופיע בהשבעה של טראמפ?

טום הנקס לא מתרגש מדונלד טראמפ: "אני אופטימי"

 

אחרי שאלטון, סלין, ג'ון לג׳נד ועוד רבים אחרים סירבו בנימוס, כולל פול אנקה, טראמפ נאלץ להתפשר בבחירותיו.

 

צילום: אנדרו פוטר

למרות זאת, עדיין נוכל לראות כמה פרצופים מוכרים בוושינגטון היום, ביניהם קייטי פרי; הם פשוט לא ישירו, אלא יצעקו יחד עם עשרות אלפי המפגינים והמפגינות.

 

עולם הבידור אמנם הצמיח את טראמפ למימדיו הנוכחיים, עם תוכנית הריאליטי הפופולרית "המתמחה", אבל מתנער ממנו לחלוטין כעת כשהגולם קם על יוצרו - כפי שהוכיחו רוברט דה נירו, ברוס ספרינגסטין, ומריל סטריפ בטקס גלובוס הזהב האחרון.

 

כל מי שיצא נגד טראמפ קיבל מבוחריו, הוגדר אוטומטית על ידי תומכיו, כ"מתנשא". אבל בניגוד לישראל - לאמנים באמריקה יש מספיק פרנסה והם לא חוששים למתוח ביקורת על הנשיא שנבחר פן יוחרמו. אם כי, גם זה עוד עלול להשתנות בארבע השנים הקרובות.