וודי אלן, עכשיו גם בגרסת תיאטרון חיפה: "נצח זו מילה מגוחכת"

המחזה "בעלים ונשים", שיציאתו לאקרנים לפני 25 שנים התכתבה עם המציאות, מגיע עכשיו לישראל וגורם לדביר בנדק, שרון אלכסנדר וישי גולן להעלות תהיות על זוגיות

דביר בנדק על הסט של צילומי "בעלים ונשים" בתיאטרון חיפה
דביר בנדק על הסט של צילומי "בעלים ונשים" בתיאטרון חיפה | צילום: חדשות 10

גרושים, רווקים, נשואים, פרודים, הורים או ילדים - כמעט כל אחד יוכל להזדהות עם התהיות על זוגיות ומונוגמיה שעולות בהצגה "בעלים ונשים".

 

עיבוד מחודש של תיאטרון חיפה עלה לאחרונה, לסרטו של וודי אלן שיצא לפני חצי יובל. הסרט יצא ב-1992, כמה שבועות אחרי שנחשף הרומן של אלן עם סון יי, ביתה המאומצת של זוגתו דאז, מיה פארו, שגם מגלמת את זוגתו בסרט.

 

>> לכתבות נוספות בתרבות

מארק וולברג לחדשות 10: "המפורסמים בהוליווד חיים בבועה"

מה חשבנו על "יצורים ליליים" של טום פורד?

אביב גפן מלכלך על סטטיק ובן אל, אייל גולן ומירי מסיקה

 

כל אחד מהשחקנים הגיע לבמה אחרי שכבר תיחקר היטב את הנושא. "יש לי שלושה טיפים", אומר שרון אלכסנדר, "אחד זה לא להתחתן, לבדוק טוב טוב. אם מתחתנים, להתחיל בטיפול זוגי יום אחד אחרי החתונה, ולא לקנות מזרון ברוחב של פחות מ-180 סנטימטר". ישי גולן בכלל לא זוכר כמה זמן הוא נשוי, ומודה: "אשתי תהרוג אותי".

 

דביר בנדק מוסיף: "הבדידות כל כך מפחידה אותנו, שאנחנו בוחרים במשהו שיש לו אולי 50 אחוז סיכוי, סטטיסטית". אלכסנדר: "הבעיה היא עם המילה נצח. היא מילה מגוחכת. כשאתה מתחייב למשהו כל כך אמורפי, אתה כבר שם לעצמך רגל". וקרן צור מוסיפה: "אני לא מכירה הרבה אנשים שחיים עם עצמם בשלום. אז עם עוד מישהו לנצח נצחים? נראה לי מופרך".

 

בינתיים נוסחת הפלא לזוגיות מופלאה לא נמצאה, ואולי הפתרון, כמו שמציע ישי גולן ("ביולוגית לא נועדנו לחיות בזוגיות") - הוא להפסיק לחפש.