8 הדברים שצריך להספיק לפני הגל השני של הקורונה

הקורונה הכניסה את האנושות לתקופה לא קלה, ובזמן שרבים מאיתנו מעבירים את ימיהם בחרדות קיומיות ובחיטוי מוגזם של כל מה שסביבם, נראה שהגל השני בא להגיד לנו 'שלום' ולהזכיר לנו שאכן הקורונה עודנה פה. אז רגע לפני העוצר הכללי במדינה ופיצוץ האינסטגרם בתמונות של אפייה ואימוני כושר, הנה כמה דברים שחייבים להספיק

נראה שהתחזית הקודרת לגל שני בדרך להתממש, ובין אם אתם בצד שמחטאים כל דבר סביבם או בצד של אנשי הקונספירציה, במקרה של הסגר תשבו כמו כולם בבתים ולא תוכלו לצאת. אז רגע לפני שזה קורה, ולאור הניסיון והתובנות שרכשנו בחודשים האחרונים, הרי לכם 8 הדברים שאתם חייבים להספיק.

1. לנסוע ברכבת

רכבת ישראל חזרה לפעול ואוי, כמה שהתגעגענו! עם כמה שאנחנו אוהבים לכעוס ולהתלונן עליה ולקטר על הצפיפות והאיחורים הכרוניים שלה, האמת היא שאין כמו לנסוע בקרון צפוף, מסריח ורועש ולהיות חלק מכל שיחות הטלפון מסביב שמכניסות אותנו לתוך החיים הפרטיים של פלוני מאשקלון ואלמוני מנתניה. עם ישראל בשיא תפארתו.

 

2. לעשות שופינג

שלא יסובבו אתכם: שופינג זה מזון לנשמה! רגע לפני שהגל השני סוגר את כל הקניונים ומרכזי הקניות, מהרו לספק את הדחף! ואם הבעלים או הנשיםשלכם מתלוננים, הזכירו להם שאנחנו מוקפים במבצעים והכי חשוב, תסבו את תשומת ליבם לסכומי הכסף שחסכתם במהלך הסגר הקודם. טיפ חשוב - ייעדו את רוב ההוצאות שלכם ללבוש ספורטיבי, כי ברגע שנשוב להסגר, הדרך היחידה שלכם לעשות שופוני תהיה בשיעורי אירובי בזום.

 

שופינג זה מזון לנשמה
שופינג זה מזון לנשמה | צילום: Shutterstock

 

3. ללכת לחדר הכושר

לא, אל תיבהלו, אתם לא באמת צריכים לחזור להתאמן, הרי מה הטעם אם אוטוטו שוב "תתבטטו" בבית? מספיק ללכת פעם אחת כדי לסמן וי על החזרה לכושר.

4. לצאת לדייט

מהרו לגהץ את החולצות המכופתרות ולאוורר את השמלות הקיציות, לתקן את לק הג'ל ולסדר את הבלורית ובעצם לעשות הכל כדי לחזור לעניינים ASAP. בין אם זה לסדרת סטוצים כדי לטעון מצברים לקראת תקופת היובש הקרובה (תבקשו לראות בדיקת קורונה תקפה יחד עם אמצעי הגנה) ובין אם זה כדי ליצור קשרים חדשים שתעבדו עליהם אחר כך דרך הזום, זה הזמן לצאת שוב אל הג'ונגל.

 

דייטינג
צאו לג'ונגל | צילום: Shutterstock

 

5. לצאת לנופש

זה בדיוק הזמן לצאת לנופש במלון מפנק כדי לטעון מצברים לקראת תקופה מורטת עצבים נוספת, ללא תאריך תפוגה. נופש זוגי או נופש משפחתי זה לא באמת משנה, העיקר לראות קצת טבע (או לפחות חדר שינה אחר מלבד זה שלכם). ולא רק שרגשות האשם אינם חלק מהמשוואה, כי הרי חסכתם המון כסף בעודכם בהסגר, אלא שהמלונות מעולם לא היו כל כך נקיים ומצוחצחים כמו שהם עכשיו.

 

מלון
נקי מאי פעם... | צילום: Shutterstock

 

6. לפרוט כסף לטיפים

המשלוחים הולכים לגבור ואסור לשכוח לתת טיפ לאנשים הכל כך חשובים שמביאים לנו את האוכל עד לפתח הבית. אז כדי שלא תיאלצו להמציא תירוצים, ובמידה וטרם עברתם לאפליקציות התשלום השונות, מהרו להצטייד בכסף קטן לאנשים הגדולים.

 

7. לקפוץ לים ולתפוס צריבה ממדוזה 

לכו לים! הוא עוד שנייה נסגר שוב ועד שייפתח אולי המדוזות כבר לא יהיו פה. רוצו לתפוס קצת שיזוף ותחטפו צריבה הגונה ממדוזה שתזכיר לכם שהיה פה קיץ.

 

מדוזה
בואי מותק... | צילום: Shutterstock

 

8. להפוך לחיוני

ראינו שכל ההטבות של ההייטקיסטים לא שוות מאומה במצב של מגפה, אז מהרו למצוא לכם עבודה שתהפוך אתכם לחיוניים ותשמש אתכם גם בגל השני של הקורונה. והזדרזו כי הביקוש למשרות שליח אוטוטו יעלה על ההיצע.

 

 

הסגר קורונה
בהצלחה בסבב ב' | צילום: Shutterstock